“Välordnat ”
Omdöme om Lotta på Åsen

Lotta på Åsen
Rankad som nr 3 av 6 Restauranger i Ljungbyhed
Omdömet skrevs 24 juni 2020 från mobil enhet

Åt goda våfflor i fin miljö. Mycket välordnat med anledning av Corona. Bra parkeringar och många sittplatser. Rekommenderas som utflyktsmål!

Datum för besöket: juni 2020
2  Tack 431karinp

Omdömet skrevs 7 juni 2020

Att ta över en så bra rörelse och lyckas förstöra det goda rycket på så kort tid är svårt att förstå, hur man lyckas med. Men efter besöket förstod vi varför. Man har gjort om det till snabb kassa välj vad du vill från meney, betala och gå och sätt dig och vänta. Räkna med snabb service om det går på in det 30 min. Beställde färdig paj och kaffe. Väntetid 40 min. Sedan kommer de in med en liten känna kaffe till 2 personer och vid påpekande att det bara var en liten känna svarar de, det är till 2 personer och sedan går därifrån.
35 kr för 1 kopp kaffe utan påtår.
Nej, inte värt att besöket.

Datum för besöket: juni 2020
3  Tack 865oddg
Omdömet skrevs 31 maj 2020 från mobil enhet

Underbart ”sommarfik” eller söndagens resmål...
Här blir man serverad, av flinka tjejer, en gudomlig våffla med valfri sylt o nybryggt kaffe, eller 7 sorters kakor eller en macka på nybakt bröd, vad mer kan man begära. Nu i coronatider är borden spridda på ”lagomavstånd” i trädgården så alla är nöjda. Prisbilden är väldigt moderat. Nybyggt dass o nygjord parkering ”säkerställer” besöket. Kör dit!!

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack Linuskatten
Omdömet skrevs 31 maj 2020

Blev mycket besviken på skinkmackan jag beställde smakade ingenting Brödet degigt Så det blir inga besök där mer

Datum för besöket: maj 2020
Tack 61mtheander
Omdömet skrevs 12 april 2020 från mobil enhet

Vi har alltid tagit hit till detta mysiga café när vi har velat ha lite go' fika, njuta av trevlig natur/ miljö.Men nu tackar vi för oss. Tar man över ett sådant inarbetat koncept, så ska man sträva efter att göra det bättre inte sämre! Kom dit med en längtan efter en smarrig kakbuffe' . Men döm om min förvåning när detta inte fanns, eller jo. Kakorna fanns i kylmontern ( lite trist upplagt) MEN man fick inte komma och ta fler. Endast 7st fick man .För enl ägarinnan själv var det så nu för att de skulle hinna med!? Då lockar man inte på tavlan m buffé då alla vet att det betyder "ät hur mkt du vill " jag förstår fullt ut i rådande tider att man inte serverar buffé,men gör det rätt! Sen var tyvärr våfflorna smaklösa och degiga, Och smörgåsarna i montern var minst sagt intet sägande där låg nått trist på tallriken som skulle likna nått i mack väg. Man kanske skulle se över o anställa någon som kan det här. Inte mycket folk denna dag, men ändå tog det evigheter och man var tvungen att säga sin beställning sakta,för annars hann man inte med!? Hur det ska gå i högsäsong? Tyvärr sista besöket och en stor saknad efter förra ägarinnan m personal. Vi hittar ett annat café som vi kan sponsra.

Datum för besöket: april 2020
4  Tack lindis76

Resenärer som tittade på Lotta på Åsen tittade också på

Ljungbyhed, Skåne län

Besökt Lotta på Åsen? Berätta vad du tyckte!