“Söndagsmiddag”

Adolfssons Fisk Fulltofta
Rankad som nr 2 av 21 Restauranger i Hörby
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Med de möjligheter ni har med fin fisk från Ringsjön finns utvecklingsmöjligheter att leverera bättre !!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Roland L

Omdömet skrevs 13 juni 2021 från mobil enhet

Fantastiskt god mat och fin uteservering med underbar utsikt över sjön. Stor gräsmatta ner mot sjön, med gungor där barnen kan leka medan man väntar på maten.

Datum för besöket: maj 2021
Tack moa84
Omdömet skrevs 10 december 2020

Har ätit här flera gånger och blir aldrig besviken. Fisken är fantastiskt god och det finns många varianter att välja mellan.

Datum för besöket: november 2020
Tack Henkeen
Omdömet skrevs 19 april 2020 från mobil enhet

Vi tog varsin gösburgare. Väldigt gott och generöst med fisk.
Uteplats i söderläge.
Vi kommer absolut komma tillbaka igen!!

Datum för besöket: april 2020
Tack HakanCarlsson
Omdömet skrevs 15 mars 2020 från mobil enhet

Här kan man njuta av fantastisk god och vällagad mat serverad av trevlig och vänlig personal i en mysig miljö.

Datum för besöket: mars 2020
Tack 126ingah

Resenärer som tittade på Adolfssons Fisk Fulltofta tittade också på

Hörby, Skåne län
Hörby, Skåne län

Besökt Adolfssons Fisk Fulltofta? Berätta vad du tyckte!