“Jättetrevligt gårdskafé med”

Gårdsbageriet i Idala
Rankad som nr 1 av 6 Restauranger i Frillesås
Beskrivning: Gårdsbageriet i Idala är ett surdegsbageri med tillhörande café. Vi bakar allt från grunden på mestadels ekologiska råvaror. Kalljäst surdegsbröd, bullar, kakor och kondisbitar hittar ni hos oss. I caféet serverar vi bullar, kakor, wienerbröd, grillade smörgåsar med både kalla och varma drycker. Sommartid kan man sitta ute i vår köksträdgård eller på vår uteplats och njuta av lugnet på landet. White Guide café 2016, 2017

Jättetrevligt gårdskafé med gott om sittplatser ute i din miljö. Man kan sitta inne också. Gott fikabröd och möjlighet att köpa både kakor och matbröd med sig hem.

Datum för besöket: maj 2021
Tack AsaH652
Stina B, Ägare på Gårdsbageriet i Idala, svarade på det här omdömetSvarade för 6 dagar sedan

Tack och välkommen igen!

Omdömet skrevs 19 mars 2021 från mobil enhet

Trevligt litet gårdscafé mellan Kungsbacka och Horred. Mysigt att sitta ute i trädgården/gården. Gott kaffe och trevliga bakverk. Saknade semlor två veckor innan påsk. De brukar man väl äta ända fram till påsk vad jag minns från barndomen.

Datum för besöket: mars 2021
2  Tack carlhenrikp
Stina B, Ägare på Gårdsbageriet i Idala, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2021

Tack och välkommen igen! Ja det är alltid lite svårt att veta när man skall sluta med semlor, men passa på lite tidigare nästa år, för det är ju så gott:-)

Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Mycket gott! Fantastiskt bageri och café, väl värt omvägen att köra hit och fika med familjen. Kan verkligen rekommendera sockerbullarna

Datum för besöket: juli 2020
Tack Krillerill

Tack kul att ni gillar det vi gör!

Omdömet skrevs 2 september 2019 från mobil enhet

Trevligt gårdsbageri med härligt surdegsbröd och smaskig fika. Fick en liten surdegskurs ute i halvöppna ladan som gav mersmak

Datum för besöket: september 2019
1  Tack Susanne M
Omdömet skrevs 6 augusti 2019

Detta stället är värt några mil extra. Så himla mysigt!! Trevlig personal och mycket goda bakverk. Missa inte!!

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack Bverso

Resenärer som tittade på Gårdsbageriet i Idala tittade också på

Frillesås, Hallands län

Besökt Gårdsbageriet i Idala? Berätta vad du tyckte!