Omdömet skrevs 19 juli 2020

Vi bodde en natt i 60-talsrummet,så fint inrett med tidstypiska detaljer. Butiken är rolig att titta i, och ingen kan ju tacka nej till Otto-glass! Frukosten åt vi i den magiska trädgården,men vi orkade tyvärr inte äta upp allt, det var så mycket! Hit ska vi fler gånger!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Kennedals
Omdömet skrevs 15 juli 2019 från mobil enhet

Väldigt trevligt BoB med charmiga rum. Frukosten var toppen m färsks aprikoser från egen täppa. Rekommenderas. Rent och snyggt på rummen. Fin anlagd trädgård. Kul butik m roliga föremål. Centralt läge på Österlen.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack herrNils
Omdömet skrevs 14 juli 2018 från mobil enhet

Ett lite annorlunda café med en stor trädgård som man kan sitta och fika i. Mycket goda smörgåsar till ok priser. Trevlig personal som tar hand om sina gäster. Rekommenderas för en fika eller en lunch.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack bengte259
Omdömet skrevs 7 juni 2018

Besökte caféet för en lunch - fick specialgjord macka utanför sortimentet. Miljön både ute och inne värd extra uppmärksamhet! Servicen personlig och vänlig. When in Österlen - don't miss Blå Huset in Borrby!

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Katharina1958
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

En otroligt vacker trädgård.
Vi besökte det lite "off season", men vi fick ändå jätte fin och bra service.
Frukost på rummet anpassat efter våra önskningar.
Skulle nog säga att de passar par eller lugna mindre sällskap.

Rummen är väldigt speciella och har ett tema, från topp till tå! HÄFTIGT!!!

En grön oas på Österlen.

Datum för vistelsen: september 2016