Omdömet skrevs 26 januari 2020 från mobil enhet

Helt underbart ställe! Fina rum, snyggt och välstädat. Riktigt hemlagad god mat! Nybakade scones till frukost!!! Hela familjen hjälps åt att serva gästerna på bästa sätt!! Rekomendera verkligen detta ställe!!

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Maria L
propga1, Ägare på Hotel Borrby, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2020

Tack snälla för den fina recensionen! Vad glada vi blir! Det värmer att läsa att ni trivdes hos oss. Ni är varmt välkomna tillbaka. :-)
Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 11 augusti 2019

Ett mysigt litet hotell som drivs av en trevlig familj. Vi bodde i det största rummet, beläget på markplan med egen uteplats. Rummet var rymligt och välstädat med stort badrum och eget kök. Utsikten över åkrar och ängar gjorde inte saken sämre. Frukosten serverades i hotellets egen restaurang och även där var våra hundar välkomna. Självklart badade vi i poolen under vår vistelse. Vi kommer mer än gärna tillbaka!!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack pontehn
propga1, Ägare på Hotel Borrby, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2019

Tack snälla för den fina och utförliga recensionen! Vad glada vi blir att ni trivdes hos oss! Det värmer hjärtat och gör vårat arbete lättare och roligare! Ni är varmt välkomna tillbaka! :-)
Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 20 juni 2019 från mobil enhet

Hotellet ligger mitt ute i den svenska naturen , skyltar från centrum!
Vi var väldigt nöjda med rummet , rent o fräscht .
Frukosten var utmärkt !
Dessutom fanns det en pool, som verkligen användes i värmen.
Värdinnan var verkligen gästvänlig o trevlig.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack 619annmarief
propga1, Ägare på Hotel Borrby, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2019

Tack snälla för den fina recensionen! Vad kul att läsa att ni trivdes! Det värmer hjärtat.
Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 10 april 2019 från mobil enhet

På Österlen under lågsäsong är det inte lätt att hitta bra matställe. Men Hotel Borrby räddade vår lördag. Här erbjuder man 3 rätters middag på kvällen till mycket förmånligt pris. Och maten är mycket vällagad och välsmakande. Inget saknas, drink före och kaffe efteråt. Lokalen trevlig och intim med ett 30 tal platser. Eftersom menyn är fast så är servicen snabb och inga väntetider. Full pott således, men ring och boka!

Datum för vistelsen: april 2019
Tack kurtarvidsson
propga1, Ägare på Hotel Borrby, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2019

Tack snälla för den fina och utförliga recensionen! Vad kul att läsa att ni tyckte om maten hos oss! Det glädjer oss verkligen. Ni är självklart varmt välkomna tillbaka.
Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 25 mars 2019

Sååå mysigt hotell! Rummet var stort och fint inrett. Allt var fräscht och väl genomtänkt. Restaurangen var väldigt trevlig och maten superb. Vi rekommenderar verkligen detta hotell för en romantisk "get-away". En riktig pärla!

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack JohannaA353
Andrea H, Ägare på Hotel Borrby, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2019

Tack snälla Johanna för den fina recensionen! Vad glada vi blir att ni trivdes hos oss och tyckte om både mat och rum! Det värmer verkligen hjärtat. Ni är varmt välkomna tillbaka. Med vänliga hälsningar