“Henrik Norén leverans första klass kvalitet ”
Omdöme om Ager

Ager
Rankad som nr 4 av 8 Restauranger i Borrby
Beskrivning: Modern svensk mat med lokala råvaror under säsongen.
Beskrivning: Modern svensk mat med lokala råvaror under säsongen.
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Henrik Norén med sin personal levererar underbar meny som passar både om du föredrar traditionella eller vegetariskt kök.
Moderna smak utan konstigheter!
Verkligen hitt!

Tack Markkujsaar

Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Så trevligt bemötande och så god mat!
Vi åkte ut till Östangård för att insupa miljön och äta god mat. Vilken mat vi fick! Fräscht och modernt. Meny med fyra rätter. Allt så gott och vällagat! Lägg därtill till personlig och trevlig service. Åk hit och ät!

Tack GUNILLAI_13
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Fantastisk matupplevelse! Så himla god mat, trevlig service med stor kärlek till hantverket och gästen är i fokus. Miljön är svårslagen och dofterna i trädgården är ljuvlig. Allt i samklang och total harmoni. Tusen tack för en toppenkväll!

Tack TommyI70
Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Maten nådde definitivt upp till den höga nivå som White Guide hintat om. Vällagat och krispigt i varje tugga av den icke-vegetariska menyn. Speciellt kycklingen med lövtunn och syrad rotselleri. Desserten med glass av getmjölk, kolakräm, hallon och brödcrisp gav en perfekt avslutning av en välkomponerad meny. Väl värt ett besök.

Tack tlindstrom58
Omdömet skrevs 24 maj 2020

En kväll med många missar!
För kalla viner och för varmt bordsvatten.
Maten genomgående för ljummen på kalla tallrikar.
Lammbogen helt utan smaker. Saknar genomgående kryddning.
Pocherat ägg med genomskinlig vita som flöt ut på tallriken.
En smaksak hur man vill ha det, sa servitrisen! Nja....
Desserten var bäst!

Datum för besöket: maj 2020
Tack HBJVg

Resenärer som tittade på Ager tittade också på

Borrby, Skåne län
Borrby, Skåne län

Besökt Ager? Berätta vad du tyckte!