“Kraftigt varierande kvalité ”
Omdöme om Bella på Österlen

Bella på Österlen
Rankad som nr 3 av 8 Restauranger i Borrby
Omdömet skrevs 3 november 2019 från mobil enhet

Trevlig miljö och personal. Men levde tyvärr inte alls upp till förväntningarna med tanke på prisklass!
En del rätter var trevliga och innovativa, andra katastrof. Fick bla ett oxkött som var oätligt, dåligt tillagat (i princip rått), med senor i !? Sällskapet bredvid åt en tugga och lämnade det sedan därhän.
Även alldeles för små rätter!

1  Tack G2896QPvictorl

Omdömet skrevs 31 augusti 2019 från mobil enhet

....ge full pott i betyg till en restaurang. Det måste i så falk vara något alldeles extra. Och det var det verkligen vid vårt besök hos Bella. Menyn var redan i förväg bestämd. Till det kunde man antingen köpa ett färdigt vinpaket (som vi gjorde), eller välja själv ur den goda vinlistan. Maten var MAKALÖS!!!! Den godaste maten vi någonsin ätit på Österlen. Vi satt bara och gapade när vi ätit den sista tuggan. Det enda vi möjligen kunde vara LITE kritiska till var efterrätten då nivån på själva maten var så ofantligt hög, så nådde desserten inte riktigt lika långt - trots att även den var mycket god.
En ära för oss att ha bevistat detta etablissemang, och vi hoppas verkligen Bella stannar kvar på Österlen och öppnar restaurang igen. Vi lovar - vi blir stamgäster !!! Tack!!

Tack Backis63
Omdömet skrevs 9 augusti 2019 från mobil enhet

Vilket fantastiskt ställe! Ni hittar det 1 km ovanför Skillinge på Österlen.
Vi började med en drink på eftermiddagen i kryddträdgården. På kvällen serverades en fyra rätters meny! Du kan öven beställa in en osttallrik. Allt var Magiskt gott!
Bella själv ser till att servera ngn rätt vid alla bord. Bland det godaste Italienska rätter vi har ätit på många år och perfekta viner till maten
Bo gärna över på Östangårds B&B

Datum för besöket: juli 2019
Tack IngelaGre
Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Vilken kväll! Mat och dryck i toppklass.
En perfekt meny för både smak och ögon.
Fantastiskt bemötande; proffsigt, varmt, genuint, informativt, generöst och personligt.

Tack Experience649790
Omdömet skrevs 1 augusti 2019 från mobil enhet

En riktigt trevlig matupplevelse med lokal touch och inspiration från Italien. Fyrarättersmeny med väl avvägt vinpaket kostar en slant, men kändes ändå prisvärt. Härlig miljö och utsikt och mycket bra service.

Datum för besöket: juli 2019
Tack JanS052

Resenärer som tittade på Bella på Österlen tittade också på

Besökt Bella på Österlen? Berätta vad du tyckte!