“Magiskt gott!”
Omdöme om Bella på Österlen

Bella på Österlen
Rankad som nr 3 av 8 Restauranger i Borrby
Omdömet skrevs 9 augusti 2019 från mobil enhet

Vilket fantastiskt ställe! Ni hittar det 1 km ovanför Skillinge på Österlen.
Vi började med en drink på eftermiddagen i kryddträdgården. På kvällen serverades en fyra rätters meny! Du kan öven beställa in en osttallrik. Allt var Magiskt gott!
Bella själv ser till att servera ngn rätt vid alla bord. Bland det godaste Italienska rätter vi har ätit på många år och perfekta viner till maten
Bo gärna över på Östangårds B&B

Tack IngelaGre

Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Vilken kväll! Mat och dryck i toppklass.
En perfekt meny för både smak och ögon.
Fantastiskt bemötande; proffsigt, varmt, genuint, informativt, generöst och personligt.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Experience649790
Omdömet skrevs 1 augusti 2019 från mobil enhet

En riktigt trevlig matupplevelse med lokal touch och inspiration från Italien. Fyrarättersmeny med väl avvägt vinpaket kostar en slant, men kändes ändå prisvärt. Härlig miljö och utsikt och mycket bra service.

Tack JanS052
Omdömet skrevs 27 juli 2019 från mobil enhet

4-rätters meny med råvaror från Skåne och Italien.
Allt mycket vällagat och välsmakande.
Vinlista med italienska viner med något undantag.
Prisnivån i övre regionen.
Serveringspersonalen var både enastående vänlig och uppmärksam förutom en yngre flicka som behöver mera träning för att lära sig att sätta gästerna i centrum.

Tack 704hansg
Omdömet skrevs 22 juli 2019 från mobil enhet

Vi lyfter på hatten och tackar för en fantastisk måltid!
Miljön, service, mat och vin gjordes oss mycket nöjda.
Högklassiga råvaror som pilgrimsmussla, Oscietrakaviar, sommartryffel och skånsk oxfilé i kombination med smaksäkerhet, ja då blir det bra!
Tagliatelle med ragu på anka var en verklig höjdare!

Tack bolennartj

Resenärer som tittade på Bella på Österlen tittade också på

Besökt Bella på Österlen? Berätta vad du tyckte!