“Matupplevelse”
Omdöme om Bella på Österlen

Bella på Österlen
Rankad som nr 3 av 8 Restauranger i Borrby
Omdömet skrevs 1 augusti 2019 från mobil enhet

En riktigt trevlig matupplevelse med lokal touch och inspiration från Italien. Fyrarättersmeny med väl avvägt vinpaket kostar en slant, men kändes ändå prisvärt. Härlig miljö och utsikt och mycket bra service.

Tack JanS052

Omdömet skrevs 27 juli 2019 från mobil enhet

4-rätters meny med råvaror från Skåne och Italien.
Allt mycket vällagat och välsmakande.
Vinlista med italienska viner med något undantag.
Prisnivån i övre regionen.
Serveringspersonalen var både enastående vänlig och uppmärksam förutom en yngre flicka som behöver mera träning för att lära sig att sätta gästerna i centrum.

Tack 704hansg
Omdömet skrevs 22 juli 2019 från mobil enhet

Vi lyfter på hatten och tackar för en fantastisk måltid!
Miljön, service, mat och vin gjordes oss mycket nöjda.
Högklassiga råvaror som pilgrimsmussla, Oscietrakaviar, sommartryffel och skånsk oxfilé i kombination med smaksäkerhet, ja då blir det bra!
Tagliatelle med ragu på anka var en verklig höjdare!

Tack bolennartj
Omdömet skrevs 21 juli 2019 från mobil enhet

Femte gången vi besöker Bella på Österlen. Det blir bara bättre och bättre. Tag gärna en stor omväg till Österlen för att njuta av den fantastiska maten, miljön och servicen.

Tack Dream568520
Omdömet skrevs 8 juli 2019 från mobil enhet

Kärlek och perfektion i kombination, det kan inte bli så mycket bättre.
Man möts av värme och en genuin omsorg om hur bra råvaror, goda viner och service skall kombineras för att ge en oförglömlig upplevelse.

Tack kurtlarsj

Resenärer som tittade på Bella på Österlen tittade också på

Besökt Bella på Österlen? Berätta vad du tyckte!