“En totalupplevelse ”
Omdöme om Bella på Österlen

Bella på Österlen
Rankad som nr 3 av 8 Restauranger i Borrby
Omdömet skrevs 21 juli 2019 från mobil enhet

Femte gången vi besöker Bella på Österlen. Det blir bara bättre och bättre. Tag gärna en stor omväg till Österlen för att njuta av den fantastiska maten, miljön och servicen.

Tack Dream568520

Omdömet skrevs 8 juli 2019 från mobil enhet

Kärlek och perfektion i kombination, det kan inte bli så mycket bättre.
Man möts av värme och en genuin omsorg om hur bra råvaror, goda viner och service skall kombineras för att ge en oförglömlig upplevelse.

Tack kurtlarsj
Omdömet skrevs 6 juli 2019 från mobil enhet

En fantastisk middag hos Bella på Österlen. Perfekt kombination med mat och vin. Otrolig service! Ett ställe att återvända till!

Tack louisebR5785ZC
Omdömet skrevs 6 juli 2019 från mobil enhet

Bättre blir det inte för de här priserna. Alla 4 rätter var fantastiska, med ett suveränt vinpaket. Möjligen höll inte efterrätten samma nivå, men med tanke på vad man fått dessförinnan så spelar det ingen roll. Bland det mest vällagade som jag har ätit i Sverige. Sparrisen från granngården var ett mästerverk. Pastan med tryffel och anka (!), en fröjd i sin enkelhet. Oxfilen med det italienska fettet ovanpå, en fullträff med charlottenlöken. perfekta viner till. Tack för en fantastisk kväll, kommer säkert på besök igen, en annan årstid.

Tack nicholasb259
Omdömet skrevs 29 juni 2019 från mobil enhet

Underbart gott, personlig service, positivt bemötande, mysig miljö, vackert, passande viner, vacker meny.

Datum för besöket: juni 2019
1  Tack 633helenaj

Resenärer som tittade på Bella på Österlen tittade också på

Besökt Bella på Österlen? Berätta vad du tyckte!