“Konstrundan”
Omdöme om Hotel Borrby

Hotel Borrby
Rankad som nr 1 av 9 Restauranger i Borrby
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt bemötande, familjärt, mycket god mat och prisvärt! Har även hotellverksamhet. Ligger ute på landet med trevliga omgivningar.

Tack Jan-Olof O

Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

En av mina absoluta favortrestauranger! Du blir aldrig besviken på mat eller service. Min uppfattning är att här serveras närproducerat när möjligheten ges och allt är lagat från grunden med stor omsorg. Ät, bo och njut av Borrbys härliga vidder inpå knuten. Ett ställe att återkomma till, igen och igen!

Tack Tinnawiz
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Gott lagat av fina ofta lokala råvaror. Denna helgens meny var Waldorfinspirerad sallad, Ugnsstekt lubbfile med ärtor krämig purjolökssås / Lammlägg med mustigsås, potatismos o morötter. Äppelkaka med vaniljsås till dessert.

Tack Marie P
Omdömet skrevs 30 januari 2018

Fantastiskt att de väljer svenskt och närproducerat!!!!!!!
Bra service och mat till en rimlig peng!
De serverar en tre rätters meny, man kan välja på kött eller veg.
Saknade en klick sås till huvudrätten, som annars var till belåtenhet. Hade säkert kunnat be om sås...

Tack Mimmi A
Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

"En himla röra" blir en fantastisk upplevelse för öga och gom. Mysigt och trevligt bemötande. Vi rekommenderar er att äta här.

Tack Berrasbroder

Resenärer som tittade på Hotel Borrby tittade också på

Borrby, Skåne län

Löderup, Skåne län

Hammenhög, Skåne län

Besökt Hotel Borrby? Berätta vad du tyckte!