“OK pizzor men...”

Röstånga pizzeria Restaurang
Rankad som nr 4 av 6 Restauranger i Röstånga
Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Helt ok pizzor men oförskämd personal. Vi gick direkt till uteservering för att vi har hund. Vi blev hänvisade dit dagen innan. Då serverades vi av en trevlig tjej. Nu var det en yngre kille som var oförskämd i sitt sätt för att vi inte anmält oss till honom i entrén. Vi hade sagt till till en annan personal... men det dög inte för honom. Vi var nog mest ett nödvändigt ont för honom.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 559g_rant

Omdömet skrevs 19 juli 2021

Trevlig personal, som kan service!
Pizzorna mycket goda, bra med fyllning.
Sex runt bordet, alla överens om att det inte finns några bättre i trakten!

Datum för besöket: juli 2021
Tack svenbertilj2021
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig personal. God schnitzel med stora portioner. Många alternativ på menyn. Uteplats på baksidan.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Sehnil
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Ätbart och gott Bröd. Fick den lilla extra hårkryddan som gjorde att det kanske inte blev läge för efterrätt.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Figgesoft
Omdömet skrevs 22 juli 2019

Inget fel på pizzorna men inte det där extra som man kan få på andra ställe. Plus för mycket fyllning. Vi köpte hempizza och allt var klart enligt önskemål. Tror det hade smakat ännu bättre om man ätit på stället. Finns även annan mat.

Datum för besöket: juli 2019
Tack jajo2016

Resenärer som tittade på Röstånga pizzeria Restaurang tittade också på

Röstånga, Skåne län
Röstånga, Skåne län

Besökt Röstånga pizzeria Restaurang? Berätta vad du tyckte!