“Bra service”

Röstånga pizzeria Restaurang
Rankad som nr 4 av 6 Restauranger i Röstånga
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig personal. God schnitzel med stora portioner. Många alternativ på menyn. Uteplats på baksidan.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Sehnil

Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Ätbart och gott Bröd. Fick den lilla extra hårkryddan som gjorde att det kanske inte blev läge för efterrätt.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Figgesoft
Omdömet skrevs 22 juli 2019

Inget fel på pizzorna men inte det där extra som man kan få på andra ställe. Plus för mycket fyllning. Vi köpte hempizza och allt var klart enligt önskemål. Tror det hade smakat ännu bättre om man ätit på stället. Finns även annan mat.

Datum för besöket: juli 2019
Tack jajo2016
Omdömet skrevs 6 oktober 2018 från mobil enhet

Goda pizzor och ett trevligt ställe. Vi beställde mat och pizza vid disken och blev visade längre in i lokalen där det fanns bardisk och mysiga bord. De har även rättigheter.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack n1an69
Omdömet skrevs 27 september 2018

alltid glada tillrop och trevlig service och dessutom himla goda pizzor. en helt ok restaurangdel där man kan hänga en stund på kvällen

Datum för besöket: september 2018
Tack olao717

Resenärer som tittade på Röstånga pizzeria Restaurang tittade också på

Röstånga, Skåne län
Röstånga, Skåne län

Besökt Röstånga pizzeria Restaurang? Berätta vad du tyckte!