“Drop in ”

Rankad som nr 1 av 5 Restauranger i Röstånga
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Kul, annorlunda , coolt ,enkelt
Gott , gemytligt här har man ett bra koncept som skulle funkat i vilken storstad som helst.
Lokala råvaror från gårdar och gårdsbutiker
Inga krusiduller på tallrikarna bara bra mat med god och genomtänkt smak
Vi åt lokal chark o ost, burgare från gårdsbutiken i klippan och bakat blomkål
Vi kommer tillbaka

Fasangarden.se

Tack Brian M
PetraSundberg, Chef på Stationen Rostanga, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2018

Härligt, tack!

Omdömet skrevs 20 januari 2018

Trevlig personal. Bra "steakhouse meny" men maträtterna ser betydligt mer spännande ut just på menyn än när de väl avsmakas. Tog en ryggbiff med bearnaise och klyftpotatis. Potatis bra, ryggbiffen okej, Bearnaise katastrof (kan inte vara hemmagjord). Har man en så pass genomtänkt Steakhose meny kan man inte servera inköpt bearnaise den smakade precis som Rydbergs eller Lohmanders färdigköpta i plastburk vilka det i sig inte är något fel på MEN på en restaurang!! Det är så lätt att göra en god Bearnaise sås och tar inte många minuter, så att man inte har orken för detta kan bara visa på okunskap, ointresse för mat eller kunder. Skärpning ni kan bättre än så. Nu var detta i maj 2017, men om det inte har blivit seriösare här kan jag inte rekommendera detta ställe mer än att åka dit och titta på den ovanliga inrendningen i och utanför Stationsbyggnaden.

Tack msilund

Vi driver restaurangen från årsskiftet, och lovar att vi aldrig har köpesås. :P Hoppas du har vägarna förbi och ger Stationen en ny chans. =)

Vänligen, Petra, Stationen

Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

En väldigt speciell och positiv miljö som ingen annan, både inne och ute. Väldigt trevlig personal med ett gott mottagande och omsorg om gäster . Full pott i betyg på maten, vi beställde grillad biff samt lax- och räkspett och friterad Snickers som dessert. Väl tilltagna portioner upplagt med omsorg (men nästa gång vill jag ha mer av den goda bea-såsen!).
Rekommenderar ett besök med middag här !

Tack Olof M
Omdömet skrevs 29 juli 2017

Vi har aldrig ätit här för vi fick inte! Här stängde de och bommade de igen kl 20h30 en FREDAG! När vi snällt frågade om detta och tiderna som stod på tripadvisor så skriker kocken/mannen som jobbar där: "välkommen till landet!!"
Eh....

1  Tack sofiaczerk

Jag hoppas att ni kan tänka er att ge Stationen en till chans, sedan årsskiftet är det ny drift och Stationen är tillbaka i sin gamla goa stämning där en alltid ska känna sig välkommen!

Vänligen, Petra, Stationen

Omdömet skrevs 6 juli 2017 från mobil enhet

Fantastisk god mat !
Trevlig personal !
Bra service och häftig miljö mitt i Röstånga Verkligen värt ett besök !

Tack Lena A

Resenärer som tittade på Stationen Rostanga tittade också på

Besökt Stationen Rostanga? Berätta vad du tyckte!