Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Omdömet skrevs 25 juli 2021

Inget varmvatten i servicehus 4. Detta bekräftades även av långliggare. Extraaktiviteter kompenserar inte uteblivet bad.
Generellt förväntar jag mig mer av first camp. Campingen har jättepotential men det förvaltas inte.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack E827MZpetraa
Omdömet skrevs 27 juni 2021

Har varit här några ggr och märkt nergång av skötseln senaste 2 åren. Detta året var tråkigast. Glasskiosken utomhus hade massa fågelskit där man tog emot glassen. Lätt att städa bort men gjordes inte. Sophanteringen var mer änn överfull. Dåligt uppröjt vid stigar vid sjön, massa ankskit överallt samt på bryggan. Dåligt.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack zackariasa
Omdömet skrevs 31 mars 2021

Bo inte nära servicehus 1. Det dånar från maskinerna så man får ont i huvudet. Och där är inga element på toaletterna och varmvattnet har fungerat bara stundtals trots att här är lite besökare i mars. Dem skyltar med att dem har gym och fotbollsplan men båda är låsta och receptionen har ingen nyckel. Mycket fernissa lite kvalitet.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack D7263CZceciliaw
Omdömet skrevs 4 augusti 2020

Servicehusen var slitna och bristfällig/obefintlig städning. Många gäster som skulle dela på små servicehus. Varmvatten saknades när det skulle duschas.
Rörigt system med både nyckel och kort till dem olika servicehusen.

Överfyllda sopkärl.

Ointresserad och okunnig personal på plats.

Kändes slitet och gammalt. Absolut inte värt pengarna.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack BUS131313
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Sopkärl som var ordentligt överfulla när vi kom och som inte töms.
Servicehusen är i stort behov av renovering.
Bistron hade bokstavligen talat slut på den mesta maten, till och med såsen var slut, disk plockades ej och personalen var väldigt okunnig.

Polen är riktigt kall och rätt smutsig. Väldigt rörigt att behöva hålla reda på både nycklar och kort då inte alla toaletter har samma system.

Kunde varit en riktigt mysig camping men är i stort behov av renovering och kompetent personal.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack ceciliasG6268WM