Priceline
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 8 maj 2016

Bästa campingen vi varit på någonsin. Mycke aktiviteter på campingen för barnen.
Nära till Söderåsen och dess vandringsområde kring skäralid och Odensjön.
Rymliga campingtomter med både vatten och avlopp på varje plats.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack matpers
Jörgen N, Ägare på First Camp Röstånga-Söderåsen, svarade på det här omdömetSvarade 10 juni 2016

Tack för det fina betyget!

Omdömet skrevs 8 maj 2016

Helt nöjd och belåten. Motsvarade med marginal våra förväntningar. Bra läge för oss. Lugnt och stilla
på området. Trevlig personal. Attbadet inte var igång viste vi om och det var inte något bekymmer.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack bsb854
Omdömet skrevs 22 november 2015

Vi tillbringade några dagar här under juli månad med två av våra barn på 7 resp. 12 år. Vi var alla helnöjda med dagarna. Barnen hade sina cyklar med sig och kunde bland annat testa BMX- banan och att ta en tur med kanot på sjön var kul. Några av servicehusen är inte renoverade på länge men de var ändå helt ok. De nybyggda var väldigt fräscha. Personalen var jättetrevlig. Vi gick med på en guidad tur till Odensjön, som campingen anordnade, och den kan vi verkligen rekommendera. Vår yngsta tyckte dock att det var långt att gå. En negativ sak var att det var väldigt kallt i poolerna på friluftsbadet. Vi kan definitivt tänka oss att komma tillbaka.

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack sandralN8965JM
Omdömet skrevs 19 augusti 2015

Perfekt camping för barnfamiljer eller naturintresserade. Mycket nöjd med min vistelse. Det enda lilla minus är att grusvägen in är väldigt smal när man står på campingtomterna vid receptionen. Kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Challan2015
Omdömet skrevs 16 augusti 2015

Perfekt för familjecamping. Bra servicehus, flera lekplatser, hoppkuddar, bad med vattenrutschkana, kanotpaddling, BMX mm mm. Härligt läge nära Söderåsen, Nackarpsdalens nationalpark mm. Barnen älskar det.

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Björn H