Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Omdömet skrevs 16 augusti 2015

Perfekt för familjecamping. Bra servicehus, flera lekplatser, hoppkuddar, bad med vattenrutschkana, kanotpaddling, BMX mm mm. Härligt läge nära Söderåsen, Nackarpsdalens nationalpark mm. Barnen älskar det.

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Björn H
Omdömet skrevs 6 augusti 2015

Undrar vad som utger stjärnor på en camping? Röstånga som anges ha 4 stjärnig camping. Visst dem har bra utbud med aktiviteter bad,luftkuddar,kanot,fiske,barnens hus,fina lekplatser, cykeluthyrning och så men servicehus och toaletterna/dusch var det ingen satsning på. De var riktigt nergångna. Lilla Servicehuset är nog en barack med ett minikök mellan toaletterna, små trånga smutsiga bås,fulla med spindelnät vid fönsterna.
Duscharna vid receptionen var också små bås med knirrande/gnisslande dörrar och allmänt skabbigt. Ända som jag tycker är bra är deras snabb diskmaskin som diskar på ca 2 minuter.
Badet är iskallt,visst nu har denna sommaren varit kass så solen har heller inte värmt upp.
För oss blir det inte Röstånga fler gånger, då trivs vi betydligt bättre på Råbocka med fräscha nya toaletter och duschar samt stort fint servicehus.

Tack Lina J
Omdömet skrevs 31 juli 2015

Bra och trevlig camping som Jag verkligen rekommendera för barnfamiljer. Mycket att göra för barnen och badet ingick. Skulle behövas städas mer där men annars super bra. Stora fina lekplatser och man kunde fiska eller hyra en kanot!

Tack Foppaland
Omdömet skrevs 20 juli 2015

Bästa familjecampingen vi hittat hittils. Trevlig personal, lungt, rent och snyggt. Och dessutom massor för ungarna att hitta på. Det var dottern (5år) som valde denna gången och vi andra var inte svårövertalade.

Tack fredrikm1
Omdömet skrevs 6 juli 2015 från mobil enhet

Ett perfekt ställe för barn och vuxna. Flera små bassänger, en stor, en lagom rutchkana och en "hoppkulle" Personalen är trevlig. Där är folk vid bra väder men det går alltid att hitta en plats på det fina gräset! Har inte smakat maten. Inte heller provat campingen! Vi återkommer till badet!

Tack patrikj623