Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Omdömet skrevs 31 juli 2015

Bra och trevlig camping som Jag verkligen rekommendera för barnfamiljer. Mycket att göra för barnen och badet ingick. Skulle behövas städas mer där men annars super bra. Stora fina lekplatser och man kunde fiska eller hyra en kanot!

Tack Foppaland
Omdömet skrevs 20 juli 2015

Bästa familjecampingen vi hittat hittils. Trevlig personal, lungt, rent och snyggt. Och dessutom massor för ungarna att hitta på. Det var dottern (5år) som valde denna gången och vi andra var inte svårövertalade.

Tack fredrikm1
Omdömet skrevs 6 juli 2015 från mobil enhet

Ett perfekt ställe för barn och vuxna. Flera små bassänger, en stor, en lagom rutchkana och en "hoppkulle" Personalen är trevlig. Där är folk vid bra väder men det går alltid att hitta en plats på det fina gräset! Har inte smakat maten. Inte heller provat campingen! Vi återkommer till badet!

Tack patrikj623
Omdömet skrevs 5 juli 2015

Haft en varm vecka med sköna badstränder i poolen och många skratt från vatten rutschkanan.
En underbar camping med mysiga kvällspromenader och mycket lek för barnen på de olika lekplatsen.
Barnklubben uppskattades med för våra barn.

Tack beccy1984
Omdömet skrevs 8 juni 2015

Supermysig favoritcamping som vi återkommer till så ofta det ges möjlighet. Massa spännande platser för både stora och små barn att upptäcka, rent och snyggt, verkar ständigt vara nått nytt på gång.
Plus för att utomhusbadet inne på campingen ingår i avgiften.
Dessutom känner man sig alltid välkommen när man kommer :)

Datum för vistelsen: maj 2015
Tack Stefan H