Orbitz.com
Priceline
CheapTickets
Omdömet skrevs 5 juli 2015

Haft en varm vecka med sköna badstränder i poolen och många skratt från vatten rutschkanan.
En underbar camping med mysiga kvällspromenader och mycket lek för barnen på de olika lekplatsen.
Barnklubben uppskattades med för våra barn.

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack beccy1984
Omdömet skrevs 8 juni 2015

Supermysig favoritcamping som vi återkommer till så ofta det ges möjlighet. Massa spännande platser för både stora och små barn att upptäcka, rent och snyggt, verkar ständigt vara nått nytt på gång.
Plus för att utomhusbadet inne på campingen ingår i avgiften.
Dessutom känner man sig alltid välkommen när man kommer :)

Tack Stefan H
Omdömet skrevs 25 maj 2015

Varför har vi inte varit här förut? Här finns ju allt! Fiskesjö, lekskog, stora gräsytor, fräscha servicehus - tyvärr var det för tidigt på säsongen för badet.
Det enda vi möjligtvis saknade var ett hundhägn för här var gott om hundar.

Tack Sommarvillan
Omdömet skrevs 3 maj 2015

Vi njöt av en långhelg i husvagn på campingen. Naturen på området är underbar, och fisket var jättetrevligt.
Campingen får toppbetyg i renlighet och städning, och allt som fanns omkring var välordnat och väldigt familje/barnvänligt. Med en familjär stämning och en attityd om att "vi löser det mesta".

Tack sandraochdavid
Omdömet skrevs 23 april 2015

Trevlig och bra familjecamping. Vi åkte till Röstånga Camping lite spontant sommaren 2014 och blev kvar 8 dagar! Personalen var trevliga, tillgång till badet var uppskattat. Jätte fin natur både på Campingen och med Söderåsens Nationalpark ett stenkast bort. Barnens hus hade när vi var där aktiviteter dagligen (beroende på säsong). Fanns även möjlighet att hyra kanot, fiskekort samt minigolf. Fräscha duschar och toaletter. Värt ett besök!

Datum för vistelsen: juli 2014
Tack Neasoli