Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 3 maj 2015

Vi njöt av en långhelg i husvagn på campingen. Naturen på området är underbar, och fisket var jättetrevligt.
Campingen får toppbetyg i renlighet och städning, och allt som fanns omkring var välordnat och väldigt familje/barnvänligt. Med en familjär stämning och en attityd om att "vi löser det mesta".

Datum för vistelsen: maj 2015
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
Tack sandraochdavid
Omdömet skrevs 23 april 2015

Trevlig och bra familjecamping. Vi åkte till Röstånga Camping lite spontant sommaren 2014 och blev kvar 8 dagar! Personalen var trevliga, tillgång till badet var uppskattat. Jätte fin natur både på Campingen och med Söderåsens Nationalpark ett stenkast bort. Barnens hus hade när vi var där aktiviteter dagligen (beroende på säsong). Fanns även möjlighet att hyra kanot, fiskekort samt minigolf. Fräscha duschar och toaletter. Värt ett besök!

Datum för vistelsen: juli 2014
Tack Neasoli
Omdömet skrevs 30 augusti 2014 från mobil enhet

Vi är på vårt andra besök på denna camping. Vi är 2 vuxna och 2 barn i åldrarna 6 och 3 år och vi reser med husvagn. Det är en superrolig camping för barn med många lekplatser. Det finns gratis tillgång till bad med en vattenrutchbana för campinggäster från första helgen i juni t.o.m. augusti. Man kan också hyra kanot för att paddla på camingens stora damm. En mysig natur på och kring campingen. Det finns en liten campingbutik och gatukök. Det som drar ner betyget är det dåliga skicket på en del av hygienutrymmena. Det är dock alltid bra renhållet. Vi har haft 2 trevliga vistelser!

Datum för vistelsen: augusti 2014
1  Tack B6870EJmarial
Omdömet skrevs 29 juli 2014

Super bra camping .. Utbudet kunde vara mer i butiken och öppettider längre när bandet spelar ... Så super härlig stämning det blev den kvällen. Annars är campingen så härlig för både barn och vuxen !!

Datum för vistelsen: juli 2014
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
Tack Caroline P
Omdömet skrevs 23 juli 2014 från mobil enhet

En underbar camping som känns liten men är ju stor.
Efter som dom bevarat skogen mellan områdena.
Många olika lekplatser för barn himla roliga tunnlar och trädkoja

Bra priser. En mycket barnvänlig camping med många olika saker för barn att göra

Vi har redan bokat en ny lång Weeken.

Datum för vistelsen: juni 2014
Tack comapass