“Höjning med > 50%”

Mams Thai Take Away
Rankad som nr 5 av 6 Restauranger i Röstånga
Omdömet skrevs 14 maj 2020

Otrevligt bemötande .
Prishöjning med minimum 50 % var för vinter / sommarpriser en kraftig förhöjd pris .

Datum för besöket: mars 2020
Tack UVNugpDmSjzCM3p

Omdömet skrevs 19 oktober 2019

Men idag skulle vi köpa nåt till kvällen. Vi valde kyckling i kokosmjölk. Vi hade tre rätter att välja på som redan var färdiga. Gott var det också. Om det är varmt ute kan man sitta utomhus. Vi kommer att återkomma till den glada thailändskan.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Marianne E
Omdömet skrevs 15 augusti 2019

Hands down fantastisk mat. Riktigt nöjd varje gång vi är där, dock är det tyvärr stängt på söndagar.

Vi handlar där 6-7 gånger om året och har gjort det sedan början av 2017. Aldrig blivit besviken.

//André

Datum för besöket: augusti 2019
Tack A-Badoxx
Omdömet skrevs 5 maj 2018 från mobil enhet

Stannar till och äter ofta när vi kör förbi . Vänlig personal och mycket god välsmakande autentisk thaimat till väldigt bra priser

Datum för besöket: maj 2018
Tack kristinawilhelminab
Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Här brukar vi hämta mat när vi blir sugna på Thai. Ca 15 rätter på menyn till plånboksvänliga priser (50-70kr). Hög kvalitet serverat med ett stort leende. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: juli 2017
Tack parhakan

Resenärer som tittade på Mams Thai Take Away tittade också på

Besökt Mams Thai Take Away? Berätta vad du tyckte!