“Kul ställe”

Fenix Café & Konditori
Rankad som nr 3 av 6 Restauranger i Röstånga
Omdömet skrevs 20 augusti 2018 från mobil enhet

Härligt art kunna sitta ute och inmundiga en god räkmacka. De hade också goda lokala produkter i butiken. Fick med oss ett par burkar god marmelad.

Datum för besöket: maj 2018
Tack MadamedeSera

Omdömet skrevs 12 augusti 2018 från mobil enhet

Trevligt bemötande, god fika och ett fräscht café, möjlighet att sitta både inne och ute. Stort urval av fika.
Kan varmt rekommenderas.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Susanne P
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Café med traditionellt utbud samt butik med ost, te, must, torkad svamp och hantverk. När vi var här var det även konstutställning.

Budapestbakelsen var god.

Den varma chokladen en besvikelse. Antagligen grädde från ”sprutburk”.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Andebark
Omdömet skrevs 10 september 2017 från mobil enhet

Enkelt kafé med vanligt bryggkaffe och traditionella bakverk. Oväntad med en välfylld ostdisk med riktigt fina ostar. Även en del mathantverk. Härlig uteservering under en bok. Här sitter en fika fint efter en lång dagsvandring.

Datum för besöket: september 2017
Tack X1512SXannah
Omdömet skrevs 2 september 2017 från mobil enhet

Trevligt cafe med rimliga priser i Röstånga gamla bank.

De serverar kakor, pajer och mackor men säljer även nybakat bröd och olika delikatess ostar samt diverse marmelader, sylt etc

Lite skoj att att det gamla bankvalvet utnyttjas till utställning och försäljning av olika ting

Datum för besöket: september 2017
Tack larsw950

Resenärer som tittade på Fenix Café & Konditori tittade också på

Besökt Fenix Café & Konditori? Berätta vad du tyckte!