“Bra fikastopp på cykelrunda”

Fenix Café & Konditori
Rankad som nr 3 av 6 Restauranger i Röstånga
Omdömet skrevs 27 augusti 2017 från mobil enhet

Stannade här med 7-8 andra cyklister ute på längre runda. Bra utbud av både kakor, bakverk och smörgåsar. Trevlig personal och en stor gård som är lite småmysig. Mackan då? Rätt så tråkig men rejält tilltagen vilket behövdes.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack 844bj_rnw

Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Ganska fantasilösa smörgåsar, eller klassiska. Räkmacka med ägg och mycket majo och köttbullsmacka... för stor chokladboll med för lite havregryn. Rätt trumpen eller butter personal. Tråkigt ställe.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Robmar F
Omdömet skrevs 11 juli 2017

Fenix Café & Conditori är ett perfekt stopp längs väg 13 och 108. De har goda kakor och bakelser, flera sorters jättegoda bröd , Utöver detta så säljer de ett urval av goda ostar, marmelader och kryddblandningar. Många sittplatser både inne och ute.

Datum för besöket: juli 2017
Tack TobbeWendt
Omdömet skrevs 21 september 2016 från mobil enhet

Jag åt en köttbullsmacka som inte var mer än ok. Inget speciellt alls och väldigt lite rödbetssallad. Tråkig miljö och inredning. Allt känns gammalt och slitet. Detta ställe hade behövt en uppiffning!

Datum för besöket: september 2016
Tack lowisaj
Omdömet skrevs 29 juni 2016 från mobil enhet

Vid vägkorsningen i Röstånga ligger detta trevliga cafe. Här serveras hembakat bröd och konditorivaror samt lokalt producerad mat. Perfekt ställe för en pausfågeln man har vägarna förbi. Jag kommer definitivt besöka konditoriet nästa gång jag har vägarna förbi.

Datum för besöket: juni 2016
Tack D4537NYoscara

Resenärer som tittade på Fenix Café & Konditori tittade också på

Besökt Fenix Café & Konditori? Berätta vad du tyckte!