“Fantastisk mat”
Omdöme om Fjallkallans kok

Fjallkallans kok
Rankad som nr 2 av 20 Restauranger i Funäsdalen
Omdömet skrevs 3 juli 2021 från mobil enhet

Fantastisk mat i fin miljö! Åt förrätt och Huvudrätt och maten var väldigt vällagad. Hela sällskapet var väldigt nöjd med sin mat. Rekommenderar verkligen!

Datum för besöket: juli 2021
Tack 351emmaj

Omdömet skrevs 30 april 2021 från mobil enhet

Magiskt gott på riktigt.
Som förrätt valde jag råbiff som egentligen inte är min favoriträtt men denna måltid var magiskt och stor betyg 4,9 som huvudrätt valde jag älg och det var en stor portion även om jag gärna ätit mer då det var så himla gott 4,7 på älgen och avslutade med rullen med blåbärssorrbe som får en 5a . Mycket trevlig personal , mysigt ställe. Rekommenderas varmt

Datum för besöket: april 2021
Tack jimmynordin
Omdömet skrevs 13 april 2021 från mobil enhet

Fantastiskt ställe. Maten var utsökt. Provade alla tre förrätterna toppklass på alla tre. Sedan blev det kött till varmrätt och den höll också toppklass. Ordentliga portioner. Gott vin till maten. Trevlig och kunnig personal som får en att känna sig välkommen. Hit kommer vi igen

Datum för besöket: april 2021
2  Tack 541evan
Omdömet skrevs 27 mars 2021 från mobil enhet

En fantastisk restaurang, trevlig personal och galet god mat! Skönt att landa i en fin miljö efter en dag på fjället. Besök, besök, besök!!!

Datum för besöket: mars 2021
Tack torbj_rnp2014
Omdömet skrevs 22 september 2020

Otroligt god och välkomponerad mat...gott och prisvärt vin..helt enkelt en fantastisk gourmetkväll!
Tack!!

Datum för besöket: september 2020
Tack annikaa787

Resenärer som tittade på Fjallkallans kok tittade också på

Funäsdalen, Jämtlands län

Besökt Fjallkallans kok? Berätta vad du tyckte!