“Fantastiskt ställe. ”
Omdöme om Fjallkallans kok

Fjallkallans kok
Rankad som nr 2 av 20 Restauranger i Funäsdalen
Omdömet skrevs 13 april 2021 från mobil enhet

Fantastiskt ställe. Maten var utsökt. Provade alla tre förrätterna toppklass på alla tre. Sedan blev det kött till varmrätt och den höll också toppklass. Ordentliga portioner. Gott vin till maten. Trevlig och kunnig personal som får en att känna sig välkommen. Hit kommer vi igen

Datum för besöket: april 2021
2  Tack 541evan

Omdömet skrevs 27 mars 2021 från mobil enhet

En fantastisk restaurang, trevlig personal och galet god mat! Skönt att landa i en fin miljö efter en dag på fjället. Besök, besök, besök!!!

Datum för besöket: mars 2021
Tack torbj_rnp2014
Omdömet skrevs 22 september 2020

Otroligt god och välkomponerad mat...gott och prisvärt vin..helt enkelt en fantastisk gourmetkväll!
Tack!!

Tack annikaa787
Omdömet skrevs 12 september 2020 från mobil enhet

Vi åt & drack allt från fördrink till efterrätt. Innovativa drinkar, en god bifftartar, en smakrik röding, ett fantastiskt kycklingbröst & en middag som avslutades med goda efterrätter. Vinerna som föreslogs var mycket goda och prisvärda. En liten pärla, besök det om ni kan!

Tack Christer J
Omdömet skrevs 11 september 2020 från mobil enhet

Supergod mat - extra eloge för hjortronsorbeten, den var enastående! Lägger stället på minnet och återkommer gärna!

Tack birdiebixz

Resenärer som tittade på Fjallkallans kok tittade också på

Funäsdalen, Jämtlands län

Besökt Fjallkallans kok? Berätta vad du tyckte!