“Mysigt och äkta”
Omdöme om Mormors Grona Hus

Mormors Grona Hus
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Lemland
Omdömet skrevs 7 augusti 2018

Gammalt hus som rustats till restaurang. Personlig inredning, otroligt god mat och god service. Under lågsäsong skall man boka bord.

Tack Linnea75

Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Fantastiskt mysig restaurang med jättegod mat. Lagom stor meny där det var svårt att välja från, allt lät sååå gott. Vi var fyra personer o åt lite olika rätter o ALLT var jättegott. Miljön är verkligen som att komma till ett mysigt hus med inredning som verkligen passar det. Mycket fint renoverat.
På dagtid finns cafe ”Humlan” i växthuset. Här serveras jättegott kaffebröd. Bullarna får helt klart 5 humlor av 5.
Personalen är jättetrevliga o gör allt för att man ska trivas

Tack V3418OKmariel
Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Litet mysigt ställe med café på dagen och lite restaurang på kvällen. Vi åt blåbärspaj, dumlekaka, bountykaka och åländsk pannkaka. Allt hemlagat i rejäla portioner, serverade av mycket serviceinriktad och glad personal. Det finns även en liten loppis på gården, och förstås mormors gröna hus. Rekommenderas varmt.

1  Tack TomE3
Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Omdömet skrevs 13 november 2018

Datum för besöket: oktober 2018

Besökt Mormors Grona Hus? Berätta vad du tyckte!