“Underbart!”

Empoli Restaurang och Pizzeria
Rankad som nr 8 av 18 Restauranger i Sjöbo
Kök: Pizza
Omdömet skrevs 19 maj 2021

Människorna som arbetar här är genuint trevliga, maten är alltid god !
Kycklingsallad är riktigt bra !

Rekommenderas varmt

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack Frodda2

Omdömet skrevs 23 juni 2019

Vi har alltid fått ett trevligt bemötande här och goda pizzor, det som saknas är rättigheter. Det hade varit gott med en öl eller ett glas vin till pizzan

Datum för besöket: april 2019
1  Tack Patrik N
Omdömet skrevs 18 november 2018 från mobil enhet

Bra mat, lagom portioner,god smak mm
Håller alltid tiden vid avhämtning !
Supertrevlig personal. Centralt läge i Sjöbo.

Datum för besöket: november 2018
2  Tack lassessoneva
Omdömet skrevs 10 september 2018

Efter lite aktiviteter utanför Sjöbo stannade vi till för att äta något. Rekommendationer från denna sida ledde oss till Empoli där vi stannade till för pizza.

Stället i sig är väl ingen höjdare men som pizzeria fungerar det säkert hur bra som helst. De har väldigt många pizzor att välja på här och jag beslutade mig till slut en för en Favoriten som innehåller det mesta.

Pizzan serverades efter en stund (lite väl lång stund) och den såg verkligen god ut. Jag började äta med god aptit men efter ett tag började det ta emot. Kanske inte så konstigt med tanke på mängden fyllning som fanns på (rikligt). Det tog stopp till slut men den blev också lite i kladdigaste laget då mängden sås rann ner i fyllningen och blötte upp pizzan. Så, jag gav upp med lite väl mycket mättnadskänsla.

Stort plus för pizzasalladen som jag tyckte var god och saftig!

Datum för besöket: augusti 2018
2  Tack mickerehn
Omdömet skrevs 12 juni 2018 från mobil enhet

God falafeltallrik med frasig ytan på falafeln. Trevlig personal och tydlig meny Åkte hit på grund av de bra recensioner och det var ett bra beslut, värt ett besök!

Datum för besöket: juni 2018
2  Tack Ida E

Resenärer som tittade på Empoli Restaurang och Pizzeria tittade också på

Besökt Empoli Restaurang och Pizzeria? Berätta vad du tyckte!