Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Hanna B
Ystad, Sverige

En härlig och avslappnad upplevelse

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 30 apr. 2022från mobil enhet
Ett gemytligt och mysigt B&B i lantlig och vacker miljö. Vi var ett kompisgäng på 8 pers som bokade paket Fredagslyx och firade en 50-åring. Vi hade en härlig kväll med bubbel i både glas och tunna! Maten överträffade verkligen våra förväntning. Många rätter att välja mellan och kan verkligen rekommendera både ostbrickan och charkbrickan till förrätt. Bra och genuin service där alla var måna om att vi hade det bra och trivdes.
Att solen och vårvärmen sedan visade sig från sin bästa sida förstärkte verkligen upplevelsen. Lyxen blev extra påtaglig då vi fick varsin badrock och praktiskt med lån av badtofflor till alla.
Gården har många mysiga utrymmen och olika samlingsplatser både ute och inne där man kunde sitta lite här och var.
Vi hade bokat både dubbelrum och stuga och var nöjda med boendet. Lite hård säng i ett av rummen men i ett annat mjuk…så det kan man höra sig för när man bokar.
Mysig frukostmatsal och jättegod!
Bra märkesval av både kaffe och bubbel…Fogarolli och Prosecco!!!
Totalen ger en härlig vistelse och upplevelse!
Datum för vistelsen: april 2022
Resetyp: Reste med vänner
Ser du något problem med det här omdömet?
1 384 kr
  • Booking.com
3.1 km från Husargården Bed and Breakfast
Bjärsjölagårds Slott utanför Östra Kärrstorp
Go to your Happy Price
    7.5 km från Husargården Bed and Breakfast
    Kostnadsfri parkering
    12m hög Höghöjdsbana med 3 olika nivåer vilket gör att ni är tillsammans med era vänner vilken nivå ni än väljer. Spännande och utmanande adrenalin kick för alla.
    Bli belönad med One Key
    27.4 km från Husargården Bed and Breakfast
    28.7 km från Husargården Bed and Breakfast
    Visa fler hotell i Sjöbo
    Omdömet skrevs 20 december 2021

Egentligen borde jag ge ett sämre omdöme men det är svårt.
    Åt julbord och stannade över två nätter. Fantastiskt mysigt rum och härlig service och god mat. Ett riktigt bra julbord och boende. Men.... så fruktansvärt lyhört.... Vi kunde höra de i grannrummet när dom pratade normalt hela tiden och dom hörde förmodligen oss. Så se till att ni får ett tyst rum när ni bor här, eller en stuga. Annars kommer ni känna er störda hela tiden och då försvinner den fina känslan. Rekommenderas annars :)

Datum för vistelsen: december 2021
    1  Tack Peter A
    Omdömet skrevs 14 november 2021 från mobil enhet

Vi bodde här när vi ändå var i området. Stannade bara en natt och kom när det var mörkt.

Mycket trevliga omgivningar. Vi bodde i ”stallet”.

Mysigt och ombonat, bra sängar, trevlig service. Mycket god frukost i buffé variant.

Det fanns även restaurang, glamping och stugor här. Vi har inte testat restaurangen, men omgivningarna mycket mysiga.

Datum för vistelsen: november 2021
    Tack 638malinn
    Omdömet skrevs 10 juli 2021 från mobil enhet

Helt fantastiskt litet B&B!
    Så mysig miljö och bra rum.
    Väldigt trevliga ägare/personal, man kände sig välkommen och omhändertagen hela vistelsen!
    Här finns möjlighet att boka till badtunna/bastu, gratis parkering och även möjlighet att äta på restaurangen på gården.
    Bra frukost!

Hit vill vi gärna komma tillbaka! Tack för en mysig vistelse :)

Datum för vistelsen: juli 2021
    1  Tack Matilda N
    Omdömet skrevs 26 februari 2021 från mobil enhet

Skön oas utanför Sjöbo.
    Lugnt och fridfullt.
    Väldigt rent och välstädat.
    Stort plus för ett väl tilltaget duschutrymme för oss som är XXL :-)
    Bra mat.
    Ett extra STORT plus till personalen som hela tiden ser till så att man trivs och ingenting verkar omöjligt.

Datum för vistelsen: februari 2021
    Tack 47janneb
    Omdömet skrevs 16 november 2020 från mobil enhet

Väldigt fint!!
    Gammal mysigt stil. Och bästa av allt att hunden fick vara med!!
    Mycket bra kontakt och enkel in/ut checkning.
    Rent och prydligt.
    Sköna sängar med många kuddar.
    Mycket god frukost!

Rekommenderas starkt!!