“Hemskt”
Omdöme om Sibylla Sjöbo

Sibylla Sjöbo
Rankad som nr 13 av 13 Restauranger i Sjöbo
Omdömet skrevs 28 juli 2020

Smaklöst och lite väl blött upplägg, det enda som var magic med detta meal var att det om ut så fort. Inget att rekommendera och absolut inget ställe jag skulle ta mina barn till. Desinfektionen av borden mellan gästerna var obefintlig, att torka med en blöt wettexduk funkar inte. Nej hit kommer jag aldrig att återvända

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Stickan2013
Omdömet skrevs 13 juni 2020

Vi var 4 st som skulle äta sen lunch, på detta stället. Ett hak som var okej. Faktiskt till och med så pass okej så att Polisen också äter här. Vi fick vår mat fort. Bra rullians på maten ut till oss kunder. Helt okej ställe att stanna på för att få en korv med bröd. Såg också att de hade ett par olika sallads alternativ.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Mia H
Omdömet skrevs 15 april 2020

Det hör inte till vanligheterna att vi hamnar i Sjöbo men efter en liten tur i Skåne föll hungern på och vi såg en Sibylla som verkar vara ganska nyöppnad.

Med tanke på social distansering och annat så håll vi avstånd vilket i sig inte behövdes då antalet gäster inte var så många när vi var där. Gott om p-platser utanför samt möjlighet att äta ute om vädret tillåter.

Vår mat serverades relativt snabb och den smakade som det brukar göra på Sibylla -alltså helt okej för att vara gatukökshamburgare. Varma pommes och kall dricka till gör att den som är sugen på en god burgare och är i närheten säkert blir nöjd här.

Datum för besöket: april 2020
Tack mickerehn

Resenärer som tittade på Sibylla Sjöbo tittade också på

Sjöbo, Skåne län

Besökt Sibylla Sjöbo? Berätta vad du tyckte!