“Mysig restaurang ”

Vingårdens Café & Bistro
Rankad som nr 2 av 18 Restauranger i Sjöbo
Beskrivning: Välkommen till Vingårdens Café & Bistro Här på Vingårdens Café & Bistro erbjuder vi säsongsanpassad meny med fokus på Svenska & Italienska smaker med bra och lokala råvaror. Vision Vingårdens Café & Bistro har en vision och strävan om att bli det där stället där man äter och dricker gott och blir väl mött, där man skall kunna träffas under årens alla säsonger. Här skall man trivas & hit vill man återkomma! Välkommen!
Omdömet skrevs 17 maj 2021 från mobil enhet

Inne på en innergård ligger denna mysiga restaurang. Trevligt bemötande av krögaren. Begränsad meny på grund av pandemin. Perfekt att man kunde beställa halv portion av förrätten. Vi testade både deras blomkålssoppa och räk/kräft mackan. Kan rekommendera både två. Smakrika och snyggt upplagd. Beställde även varsin stenugns bakad pizza som också var goda. Lite för mycket bröd för min smak. Men de var goda. Avslutade med kaffe och för min del glass. Snyggt presenterat och supergott. Gratis Wi-Fi och väldigt rent och snyggt. Fanns handsprit att tillgå.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Stickan2013

Omdömet skrevs 7 maj 2021

Är du sugen på Thai mat eller en god pizza - har du kommit rätt. Vällagad Thai mat med lite annorlunda tvist erbjuds. Bra vin alternativ och trevlig service. Har testat olika restauranger i Sjöbo - men hittar inget bättre alternativ.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack Sudde6012
Omdömet skrevs 6 mars 2021

Pizzorna är väldigt varierade i kvalité på deg, gräddning samt storlek. Ibland är de alldeles utmärkta, men lika ofta lite sega och väldigt små i storleken. Tråkigt att det är lite lotteri att få en riktigt bra vedugnsbakad pizza i acceptabel storlek i förhållande till pris.

Datum för besöket: mars 2021
Tack marielP127ZV
Omdömet skrevs 8 november 2020 från mobil enhet

Besökte Vingården deras sista öppet helg innan nya ägarna tar över! Denna underbara, mysiga restaurang med två passionerade ägare har satt Sjöbo på kartan. Emil är en mästare i köket och Camilla tar hand om gästerna på ett så varmt & omtänksamt sätt. Man har alltid känt sig så välkommen!
Ni kommer vara saknade, tack för att ni skapade Vingården och vi fick uppleva dessa fantastiska pizzor, men även era tapas, er Fiskgryta & BistroBurgare! Lycka till med framtida projekt!

Datum för besöket: november 2020
1  Tack 478awn
Omdömet skrevs 9 augusti 2020

Jättemysig restaurang, kändes som om vi var utomlands denna härliga kväll med vinrankorna som ramar in uteserveringen, massa levande ljus & skön musik. Men det viktigaste , riktigt god mat , vi provade lite olika , tapas, bistroburgare & två sagolika pizzor. Bästa pizza vi ätit!! Härlig o trevlig personal som gjorde vår kväll perfekt .

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack 92bengta

Resenärer som tittade på Vingårdens Café & Bistro tittade också på

Sjöbo, Skåne län

Besökt Vingårdens Café & Bistro? Berätta vad du tyckte!