“Fantastisk mat”

Vingårdens Café & Bistro
Rankad som nr 2 av 13 Restauranger i Sjöbo
Beskrivning: Välkommen till Vingårdens Café & Bistro Här på Vingårdens Café & Bistro erbjuder vi säsongsanpassad meny med fokus på Svenska & Italienska smaker med bra och lokala råvaror. Vision Vingårdens Café & Bistro har en vision och strävan om att bli det där stället där man äter och dricker gott och blir väl mött, där man skall kunna träffas under årens alla säsonger. Här skall man trivas & hit vill man återkomma! Välkommen!
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Vingården är en pärla i Skåne.
Utan konkurrens godaste pizzan jag ätit (inkluderat Italien och USA).

Idag hade man problem med att degen inte jäst, så då var det den lilla menyn som gällde med högrevsburgare, chevréburgare eller fiskgryta. Allt självklart handgjort från grunden.

Kvällens efterrätter var hembakad glass-sandwich eller milkshake (för kocken ville testa skapa egen sandwich).

1  Tack AntonSweden

Omdömet skrevs 23 juli 2020

Vi kom efter 19 på kvällen, hade inte bokat så vi chansade. Fick efter en bra stund kontakt med en servitris som så småningom fixade ett bord. Sen blev vi sittande där utan menyer eller nått. Satt i fyrtio minuter innan de kom med menyn, och de ursäktade sig inte för dröjsmålet. De meddelade att pizzan var slut och det var det vi hade siktat in oss på så vi lämnade restaurangen efter en timmas väntande på ingenting. Tråkigt! Dålig service. Uppenbarligen stessig arbetsmiljö.

Tack Sparagus94
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Smaken sitter som en smäck. Dyra pizzor men värt vartenda krona. De är smakrika ingredienser, bakade med kärlek.
Lokalen är mysig och bra service

1  Tack annatA7460TI
Omdömet skrevs 8 juni 2020

Fantastiskt goda pizzor och tapas, trevlig personal och mysig miljö. Fin uteservering under sommarhalvåret

Datum för besöket: april 2020
1  Tack SackDerGaz
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Fint bemötande, fantastisk mat. Vi var 6 st i sällskapet och alla blev mer än nöjda.
Vi åt fantastiska vedugnsbakade pizzor. Nästa gång blir det tapas!

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack eleonor807

Resenärer som tittade på Vingårdens Café & Bistro tittade också på

Sjöbo, Skåne län

Besökt Vingårdens Café & Bistro? Berätta vad du tyckte!