“Äta i Sjöbo? Enkelt val!!”

Vingårdens Café & Bistro
Rankad som nr 2 av 14 Restauranger i Sjöbo
Beskrivning: Välkommen till Vingårdens Café & Bistro Här på Vingårdens Café & Bistro erbjuder vi säsongsanpassad meny med fokus på Svenska & Italienska smaker med bra och lokala råvaror. Vision Vingårdens Café & Bistro har en vision och strävan om att bli det där stället där man äter och dricker gott och blir väl mött, där man skall kunna träffas under årens alla säsonger. Här skall man trivas & hit vill man återkomma! Välkommen!
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Fint bemötande, fantastisk mat. Vi var 6 st i sällskapet och alla blev mer än nöjda.
Vi åt fantastiska vedugnsbakade pizzor. Nästa gång blir det tapas!

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack eleonor807

Omdömet skrevs 17 augusti 2019

Helt fantastiska pizzor absolut bästa jag har ätit o mycket trevlig personal och en utmärkt kock kan varmt rekommendera detta stället.

1  Tack Fc250
Omdömet skrevs 14 augusti 2019

Väldigt goda pizzor, faktiskt dom godaste jag ätit, härlig stämning, perfekt service, mysig restaurang, lite ovanlig men riktigt god dricka, boka bord så man verkligen får plats, detta är ett ställe som verkligen rekommenderas!

Tack kattafredriksberg
Omdömet skrevs 10 augusti 2019 från mobil enhet

Vi åkte till Sjöbo för att äta en omtalat superb pizza.. vi hade bokat bord då det ofta är fullt, vilket det också var när vi kom dit.
Vi fick vårt bord och när servitrisen kom med menyn efter en kvart fick vi informationen att var pizzorna är slut!?
Helt otroligt dåligt att inte se till att degen räcker när de helt klart är medvetna om att det kommer komma många gäster, speciellt under en helg. Mycket besvikna lämnade vi restaurangen och hoppas på att de läser detta och tar till sig kritiken!

4  Tack OpsiDaisy
Omdömet skrevs 8 augusti 2019 från mobil enhet

Tack vare rekommendation hittade vi denna lilla pärla.
Pizzorna var väldigt goda och det var trevlig atmosfär.
Omtänksam personal. Lokalen var fräsch och snygg.

2  Tack Go49597

Resenärer som tittade på Vingårdens Café & Bistro tittade också på

Sjöbo, Skåne län

Besökt Vingårdens Café & Bistro? Berätta vad du tyckte!