“Bra”
annan resenär har bokat det här boendet
Snug as a bug Your pool
Your curved kitchen
Easy living
Archery if you want
A little bridge
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Burträsk, Sverige
1 omdöme
“Bra”
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan för en vistelse i Oktober 2016

Bodde i 5 mån med hund och det funkade bra. Min hund kom bra överens med gårdens hundar efter lite stök i början. Mycket bra kontakt med ägaren och lätt att komma överens med. Trevliga människor och inget är omöjligt. Många sevärdheter i närheten och trevliga Spanjorer. Nackdelen är att du bör ha bil. Lite hundskall kan störa tills man vant sig. Rekommenderas för hundälskare.

Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
natt
vecka
månad
Boka nu
Eller skicka ett meddelande till ägaren
Det här boendet har betalningsskydd
Betala aldrig för din semesterbostad med pengaöverföring.
Läs mer om att betala säkert.
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera