“Bra”
andra resenärer har bokat det här boendet
Snug as a bug Your pool
Your curved kitchen
Easy living
Archery if you want
A little bridge
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Bra”
Omdömet skrevs 1 april 2018 för en vistelse i oktober 2016
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Bodde i 5 mån med hund och det funkade bra. Min hund kom bra överens med gårdens hundar efter lite stök i början. Mycket bra kontakt med ägaren och lätt att komma överens med. Trevliga människor och inget är omöjligt. Många sevärdheter i närheten och trevliga Spanjorer. Nackdelen är att du bör ha bil. Lite hundskall kan störa tills man vant sig. Rekommenderas för hundälskare.

Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera