“Perfekt för stort sällskap”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 3 Skribent
11 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Perfekt för stort sällskap”
Omdömet skrevs 25 september 2019 för en vistelse i juni 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi var fem familjer med totalt 15 personer i åldrarna 6-73 år. Vi hyrde fem lägenheter. Varje familj ansvarade för sitt hushåll men vi åt många måltider tillsammans. Vi gjorde också flera utfärder tillsammans. Poolen var ett uppskattat tillhåll för alla. Närmaste affär ligger en bit bort så det gäller att planera sina inköp.

Datum för vistelsen: juni 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera