“Fantastiskt hus, den allra bästa gästgivare!”
annan resenär har bokat det här boendet
piscina de la propiedad Comedor
Vista al exterior
Baño
Baño
Dormitorio
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

jeanronal ...
Wien, Österrike
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
“Fantastiskt hus, den allra bästa gästgivare!”
Omdömet skrevs 5 januari 2019 för en vistelse i december 2018

Jag kan knappt uttrycka hur mycket jag uppskattar mitt besök omkring Sant Ramón utanför Barcelona. Landskapet är otroligt fint och måltiderna oförglömliga. Men jag skulle kunde ha stannat den hela tiden i det finaste huset någonsin. Rent, fint möblerad och bekvämt! Gästgivaren Rosa är inte att jämföras. Den bäst som finns. Vid ankomst hittade vi två fina flaskor röd vin på bordet som välkommen hälsning. En gång körd jag bilen pa gyttian några kilometer ifran huset och kunde inte ur ifrån. Jag ringde Rosa som hjälpt mig att få en bärgningsbil inom en halvtimme. Fantastiskt ställe med simpool och massor av cycklar. Säkert för barn också.

Datum för vistelsen: december 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
ficasmcw
Inverness, Storbritannien
1 omdöme
Omdömet skrevs 17 juni 2018 för en vistelse i juni 2018

Datum för vistelsen: juni 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Svar från företaget
jun 18 2018
Thanks Ian for your nice review!
I'm glad you had a good time at our property. You and your family were also fantastic guests and very friendly. It was nice meeting you.
lotjebout
Weesp, Nederländerna
1 omdöme
Omdömet skrevs 2 juli 2018 för en vistelse i maj 2018

Datum för vistelsen: maj 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Svar från företaget
jul 3 2018
Thanks Lotte for your review! you were a very nice family and willing to enjoy what the house and the area offered. I'm glad you enjoy the stay and that you liked our property.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera