“Verkligen skönt beläget”

Udden Café & Konferens
Rankad som nr 1 av 3 Restauranger i Gysinge
Omdömet skrevs 26 juli 2020

En lite enklare meny men fullt tillräckligt för både barn och vuxna. Miljön är fantastisk och kan avnjutas i timmar.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Oldis2014

Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Köpte en supergod räkmacka som intogs med forsen precis bredvid. Så mysigt och kan verkligen rekommenderas!
Missa inte att gå runt i området efter fikastunden.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 2piae
Omdömet skrevs 17 september 2019

Tog en fika här men det var lite tunt med fikabröd. Tog en räksmörgås och en med leverpastej. Båda vår mycket goda och personalen var hjälpsamma och trevlig. interiören var inte så rolig men man kan sitta vid vattnet där är det mycket vackert.

Datum för besöket: september 2019
1  Tack traveler2000200
Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Jag åt en god men minimal sillsmörgås och bad särskilt att få kokhett tevatten från vattenkokare. ”Det tar säkert 5-10 minuter” fick jag till svar. Vattnet kom snabbt och var inte kokhett, samma problem som när vi var här förra gången, 25 kr för en tepåse utan kokhett vatten. Den minimala mackan med nubbesallad kostade 55 kr.

Utsikten på uteplatsen kompenserade en del, men stolarna var synnerligen sittovänliga i ryggen.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack JorgenBengtson
Omdömet skrevs 30 juli 2019 från mobil enhet

Trevligt och hyfsat prisvärt café bredvid forsande vatten. Om vädret tillåter rekommenderas uteserveringen på baksidan. Åk gärna hit och kombinera det med att titta runt i bruksmiljön och givetvis ett stopp på Gysinge Byggnadsvård. Är det badväder finns goda möjligheter för bad. Dalälven brukar ha bra badtemperatur här mellan de grunda fjärdarna.

Datum för besöket: juli 2019
Tack VaneRes

Resenärer som tittade på Udden Café & Konferens tittade också på

Gysinge, Gävleborgs län

Besökt Udden Café & Konferens? Berätta vad du tyckte!