Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Agoda.com

I otroligt vacker natur på norra Väddö finns denna pärla på landet! Får och höns, god mat, omsorgsfulla och supertrevliga ägare, jättefin känsla för inredning och detaljer - vi saknade ingenting! Frukosten var ljuvlig och pingisbord och kaniner, studsmatta och liten loppis gjorde att alla i familjen har trivts jättebra! Både på Singö och i Grisslehamn finns mycket att se! Vi kommer hemskt gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack KHSWE
Omdömet skrevs 9 januari 2021 från mobil enhet

Folk & fä är en gömd pärla på norra Väddö som definitivt är värt ett besök. Här finner ni allt från ett superbra B&B, möjlighet till vandring och en förstklassig restaurang. Vi avnjöt en superbra och vällagad middag i Folk & fä’s trevliga matsal/restaurang och längtar redan tillbaka.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Pierlundmark
Omdömet skrevs 24 augusti 2020

Vi blev sålda redan när vi körde in på parkeringen. Lyktor i träden, höns som pickar i rabatterna och får som betar i hagen. Vi välkomnades med en rejäl bit hemmabakad morotskaka och blåbär. Fantastiska frukostar och middagar serverades, vi rekommenderar varmt att man äter middag här. Detta är ett charmigt, personligt och vackert inrett B&B med otroligt välkomnande och vänliga värdar. Gångavstånd till havsbad. Hela familjen älskade det och vi kommer gärna tillbaka!

Vi hade strålande sommarväder när vi var där, men skulle det regna så finns det även ett gym med pingisbord, innebandy mm på plats.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Lisve1
Omdömet skrevs 18 augusti 2020

Otroligt trevligt, proffsigt, fräscht och familjärt på Folk och fä. Rekommenderas varmt för konferens och familjebesök. Bra badplats i närheten, hönor och får. Fin inredning i de olika rummen, härliga badrum.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack LovisaSandbergTaby
Omdömet skrevs 14 juni 2020 från mobil enhet

Vi firade vår målgång på Roslagsleden med ett dygn på Folk och Fä. Så vackert, god mat och personlig service. Rekommenderas varmt! Hönorna promenerar runt fritt på gården, väldigt sociala. Närodlade råvaror. Fina rum. Nära till bad.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Soffe72