Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 20 juni 2019

Andra gången som vi nu sov över en natt på Mats Pers gården. Ett sannerligen trevligt ställe med utmärkt service och flexibilitet med sitt fixande och ordnande. Kan varmt rekommendera detta till er alla.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Stephan R
Omdömet skrevs 15 november 2018

Vi trivdes fantastiskt i vårt rum på Mats Persgården. Otroligt idylliskt, mitt ute på landet, med Roslagsfår som närmsta granne och vackra vyer åt alla håll. Rummet som vi bodde i var trivsamt och mysigt med omtänksamma detaljer. Värdparet är välkomnande och allting känns väldigt genuint. Vi rekommenderar detta boende till alla som besöker Roslagen och vi önskar att komma tillbaka snart!

Datum för vistelsen: augusti 2018
2  Tack marievikstrom
Omdömet skrevs 25 oktober 2018 från mobil enhet

Vi hade en supermysig hösthelg på Mats Persgården! Ett fantastisk 1600-tals hus där vi hade storstugan för oss själva med egen öppen spis. Promenerade i de vackra omgivningarna och åt en lyxig trerättersmiddag som enkelt gick att beställa genom värdparet till vårt lilla hem för helgen. Vi fick ett mycket varmt välkomnade av Josefine och Marcus, och Josefine var dessutom en grym massör! En rakt igenom perfekt helg! Tack för allt och vi kommer absolut tillbaka!

Datum för vistelsen: oktober 2018
1  Tack Matilda A
Omdömet skrevs 16 juli 2018 från mobil enhet

Som i min barndom, kändes både som Emil i Lönneberga och Bullerbyn på en och samma gång.
Hela vårt tyska släkt bodde här och alla var lyriska, riktig familjekänsla.

Och vilket fantastiskt värdpar, man känner sig sååå välkommen.

Bed & Breakfast på bästa sätt i bästa miljön, boka du och, NU! :)

Datum för vistelsen: juni 2018
1  Tack Cebebauer66
Omdömet skrevs 15 maj 2018 från mobil enhet

Charmigt boende med trevligt värdpar och god frukost! Möjlighet att utforma din vistelse som du vill med bastu, massage eller cykeltur in till Grisslehamn eller till närliggande badstrand. Rekommenderas starkt till alla oavsett målgrupp:)

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Angelica W