“Pittoreskt i hamnen”
Omdöme om L8 I Hamnen

L8 I Hamnen
Rankad som nr 1 av 6 Restauranger i Grisslehamn

Vilket härligt ställe.
Trevliga ägarinnan Lotta strålar ihop med gästerna. Bra med information om allergier mm.
Jag tog en strömmingstallrik med hemlagat mos och inlagd gurka, såååå gott.
Vi fick även smaka på grunden till hennes berömda fisksoppa.
Jag vet vad jag kommer att äta nästa gång.
Stor rekommendation.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Johan S

Omdömet skrevs 19 september 2020

Fantastisk god fisksoppa. Mysigt ställe nära vattnet, vandringsled och Havsbaden. Bra service och trevligt bemötande.

Datum för besöket: september 2020
Tack 764_sal
Omdömet skrevs 18 september 2020

Åt lunch utomhus i septembersol. Stora goda räkmackor. Trevlig personal. Bra coronaavstånd. Mysig miljö.

Datum för besöket: september 2020
Tack tantmaud
Omdömet skrevs 1 augusti 2020

Mysig plats mittemot Hotell Havsbaden. Maten var av hög kvalité - vi beställde varsin Skärgårdstallrik och särskilt den mildrökta torsken var en oväntad läckerhet. Det gick även att få glutenfritt. Generösa mängder med räkor ingick och servicen var ganska rask! En toppengod lunch förhöjde besöket i Grisslehamn!

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack 108lisas
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Helt okej. Gott och snabb servering. Tog en bakad potatis med Skagen som innehöll mer räkor än Skagenröra men var klart godkänd, fint upplagd. De hade bra avstånd mellan borden i de pandemitider som råder.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 21nea

Resenärer som tittade på L8 I Hamnen tittade också på

Grisslehamn, Norrtälje Municipality

Besökt L8 I Hamnen? Berätta vad du tyckte!