Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Travelocity
Snaptravel
StayForLong
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Vistades på hotell Havsbaden hela tolv nätter som en kompensation för utebliven ”Mallis-resa”. Vi var mycket nöjda med vår vistelse och personalen var väldigt tillmötesgående och serviceminded. Eftersom vi stannade så många nätter valde personalen att ge oss större valmöjligheter vad gäller middagarna. Det värdesätter vi högt!
Jag värdesätter även poolerna, kalla och varma, både inomhus och utomhus. Det passar både barnfamiljen och par som vill ha en lugn stund. Spadelen är helt ok, men kanske saknar vissa bekvämligheter såsom tyst relaxavdelning med sköna sängar/liggstolar. Det är något man borde försöka bygga ut. Information om vad som gäller för barn, vilka tider som barn är välkomna i vissa delar av spat osv bör bli tydligare. Uppenbarligen har vissa föräldrarna inte själva den förmågan att hålla koll på vad som gäller. Gymmet är ganska litet men funkar för några pass. Vi var nöjda med frukost och middagarna. Även den mysiga lobbyn med fri kaffe, kaka och smågodis är värd att nämna. Kan varmt rekommendera Havsbaden för kortare och längre besök.

Rumstips: Välj om möjligt balkong mot poolområdet på första plan om du vill ha direkt tillgång till poolerna från rummet. Alternativt mot havet.
Tack andreasgW6297GP
Omdömet skrevs 23 juli 2021

Väldigt väl bemött redan vid incheckningen. Trevliga Gisela i receptionen gör att man är glad hela dagen. Underbara pool avdelningen måste upplevas. Det var inte sista gången jag åker dit. Det finns inget att klaga på, allt var bra.

Rumstips: Vi hade ett litet dubbelrum som var mycket bra. Underbara sängar,rent och snyggt.
1  Tack W5072GLpeterw
Omdömet skrevs 22 juli 2021

Över förväntan bra allting. Fina hotellrum (lite för hårda sängar dock) otroligt fint spa, STORT med massa olika pooler. god mat, jättetrevlig personal. God mat, bra bar, de "skapade" drinkar åt en om man inte hittade en man gillade. Superbra frukost. Fin miljö med mycket natursten och trä osv. Promenadavstånd till Eckerölinjen

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack birgitta554
Omdömet skrevs 14 juli 2021 från mobil enhet

Stort hotell med gott om plats vid SPAt. Dock väldigt rörig incheckning då hela Eckerölinjen marscherade rakt in i receptionen. Bra med tillgång till SPAt hela tiden. Bra mat i restaurangen. trevlig promenad ner till havet men det borde ha funnits en lite större badbrygga.

Rumstips: Undvik att checka in samtidigt som färjan kommer in.
Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 690jonasm
Omdömet skrevs 7 juli 2021

Detta hotell är absolut det bästa jag har besökt, varit där flera gånger och blir aldrig besviken.
Underbara rum, rekommenderar starkt att testa Albert Engström sviten om man har möjlighet.
Otroligt hjälpsam personal som ordnar det mesta.
God mat.
Underbar miljö.
Spa avdelningen slår allt.
Rekommenderar att besöka sommartid, då blir det inte så fullt inne i spa avdelningen.

Tack asafotonord