StayForLong
Destinia.com
Hurb
Travelocity
Omdömet skrevs 17 maj 2021 från mobil enhet

Kö till incheckning där personalen var mer intresserad av internt samtal ön fokus på gäst. Ytterligare kö för att boka middag. Flesta tider upptagna trots att vi bokade fem minuter efter incheckning.
Andra gången vi är här, samma nonchalanta av personal som mötet gäst.
Mycket dålig medvetenhet av Corona.
Lennart o Eva Ström

Rumstips: Undvik receptionen
Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 399lennarts
Omdömet skrevs 16 maj 2021 från mobil enhet

Stort beröm och tack för den jättefina servicen gällande både ordna rum och ”Taxi”. Hela hotellet känns väldigt fräscht med härligt spa, fräscha rum, bra frukost och god mat.
Speciellt tack till Giesela för all hjälp.

Det är sådant som gör att man gärna rekommenderar ett hotell

Rumstips: Om ni behöver Taxi, boka långt i förväg
Datum för vistelsen: april 2021
Tack Peter W
Omdömet skrevs 14 maj 2021

Härlig miljö, smakfull och mysig inredning, hela konceptet och läget är kanon, god mat, hundvänligt, glad personal mm.
Det som vi saknade var en mera personlig service, det där lilla extra, göra reklam för hotellet och vad som vi som gäster kan göra på hotellet. Även information om att kaffet och kakorna ingår, att spelrummet är öppet hela natten osv.
Det som drog ner mycket var då vi skulle betala och checka ut. Vi kunde fått information om att den kunde ha gjorts kvällen innan eller vid frukost, ist fick vi stå i kö som ringlade bort runt hörnet och de två receptionisterna kändes totalt ovetandes över hur det fungerar på andra hotell i Sverige och utomlands. Det här stället är dessutom ett ställe där ingen (som vi pratade med) i personalen pratar Engelska. För oss är det lite av en överraskning då vi rest mycket i både Sverige och utomlands och i princip alla pratar Engelska. Känns som att det hör till då man arbetar på ett hotell.
Receptionen kändes som en informationsdisk på ”Viking Line båten”, inget coolt och maffigt som skulle höja första intrycket med 100%.
Varför inte en stor receptionsdisk direkt till vänster efter entrén?
Vi kommer att åka tillbaka och kommer varmt rekommendera till vänner och bekanta. Två av våra vänner bokade redan in sig igår för en natt i slutet av Maj.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Jessica L
Omdömet skrevs 10 maj 2021

Min fru och jag var på besök en måndag till tisdag. Superfint ställe, kan bara varmt rekommenderas. Hade bokat suite med balkong, jättefint rum över förväntan. Riktigt fin spa avdelning. Som många tidigare har skrivit på denna sidan funkar det mindre bra med barn på spa om man själv inte har med barn. Vi var där en måndag och upplevde det inte störande.
Vi åt middag på rummet kändes bra givet corona. Riktigt bra mat, super frukost!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Trond H
Alexandra Linden, Gästservice/reception på Hotell Havsbaden, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2021

Hej Trond! Tack snälla för din fina feedback,verkligen superkul att läsa!
Vi hoppas på att få se er fler gånger.

Omdömet skrevs 23 april 2021 från mobil enhet

Tillbringade 60-årsdagen på havsbaden. En trevlig vistelse under dagarna 2. Bokade rum med bastu som var till full belåtenhet. 3-rätters middagarna var oerhört vällagade och perfekt valmöjlighet med rätterna. Spaavdelning gråt ett stort +. Återkommer gärna

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack Bosse_Rydis

Hej! Det är verkligen kul att få läsa att ni är nöjda med er vistelse! Stort tack för att du tog dig tiden att recensera oss! Ni är varmt välkomna till oss igen.