Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Orbitz.com136 US$
Travelocity136 US$
CheapTickets136 US$
Agoda.com136 US$
Tripadvisor136 US$
Omdömet skrevs 21 juli 2013

Vi hade vårt bröllop här. Personalen har varit hur tillmötesgående som helst och servicen har varit oerhört hög. Man får en väldigt välkomnande känsla när man kommer till Yxnerum. Det är väldigt lugnt och skönt och vackra omgivningar.

Som hotellgäst sov vi i deras finaste rum för vår bröllopsnatt och det var sköna sängar, vacker utsikt och städat fint rum. Frukosten var generös och god frukostbuffé. Altanen är jättehärlig att sitta på.

Som bröllopsfest hade vi restaurangen och caféet för oss själva och personalen har man kunnat prata med om allt under planeringen och under själva festen. De gjorde allt för att tillfredsställa allt vi ville ha. Allt blev bättre än jag någonsin kunde föreställa mig. Lena, deras köksmästare, har varit en ängel i allt hon gjort.

Vi kommer rekommendera alla vi känner om att ha sina bröllop här. Kan också rekommendera alla om detta som ett mysigt hotell och sovplats även om det ligger lite på avvägar.

Datum för vistelsen: juni 2013
1  Tack Carolina J