Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline95 US$
Booking.com95 US$
eDreams95 US$
Travelocity95 US$
Orbitz.com95 US$
Omdömet skrevs 11 juli 2018

lite sent att checka in kl 17. Charmigt med den gamla stilen där man parkerar utanför sitt rum. Wifi hade vi inte första dagen pga en avgrävd kabel. Frukosten hade varit bättre med annat bröd. Inget grövre fanns. Och ingen marmelad, det förvånade oss. Rent och prisvärt. Bra läge innan Helsingborg.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack krakvilan
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Övernattaning precis utanför Helsingborg!

Så himla smidigt att parkera utanför dörren, hämta en kopp java och vakna till utanför rummet i trädgårdsstolen. Och ur högtalarna ute på gården spelas gammal musik. Känns som att känna av lite hur det var innan alla stora hotellkomplex fanns. Enkel frukost kunde köpas. Mysigt!

Motel från 50-talet och Sveriges äldsta.
Rekommenderas verkligen, åker gärna hit igen!

Bra pris och trevlig personal!

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack 711ingelak
Omdömet skrevs 6 september 2016

Det var OK boende för en-två nätter med parkering utanför dörren. Det fanns bara Tv1, Tv2 Tv4:as kanaler Dock var det fri Wifi. Tyvärr var frukosten mycket dyr, 75 kr för bröd, pålägg, fil, kokt ägg + te/kaffe. Ingen varm mat.
Bra rum och stort badrum men enkelt, men som vanligt tar man o byter handduk fastän den inte ligger på golvet. Ej miljötänk. Stengolv så tofflor är att rekommendera.
Inga element så undrar om det på vintern fanns golvvärme?

Datum för vistelsen: september 2016
Tack getun44
Omdömet skrevs 27 juli 2016

Hotellet ligger vackert i skåne bara ett stenkast från populära countryparadiset Haciendan och 5 minters bilfärd från det stora köpcentret i Väla , den enda plats i sverige som har de populära Amerikanska Spin Cream glassarna och andra amerikanska godsaker.
Hotellet andas USA och har enskild parkering till varje rum.
Rummen är fräscha om än ingen lyx.
Vi hade ett härligt rum med dubbelsäng.
Det är rent och fräscht. Utanför finns ett lummigt område med bord och stolar där man kan umgås, utanför varje rum likaså.
Frukosten är ok, ingen lyx; Lite bröd, flingor, yoghurt, ägg och pålägg av olika slag.
Vi som äter LCHF klarade det perfekt genom att äta ägg, skinka, leverpastej, ost, smör och paprika och gurka. Jag kommer absolut besöka detta motell igen och kan varmt rekommendera det.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Micaela E
Omdömet skrevs 20 juli 2016

Klassisk amerikanskt hotell. Rummet mycket rymligt och rent. Parkering precis utanför dörren och ingår i priset, vilket är ett stort plus. Sängen mycket bekvämt! Synd bara att det inte fanns extra kuddar (vi kom sent och var för trötta för att gå och be om flera).
Frukost var också bra. Inget överflöd men tillräckligt och fräscht.
Mycket bra ställe för en övernattning under resan för ett bra pris.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack UyenW