“Toppenboende på lugn strand”
annan resenär har bokat det här boendet

Omdöme om NIlaveli Bay Villa

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
8 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 3 Skribent
17 omdömen
9 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Toppenboende på lugn strand”
Omdömet skrevs 2 juli 2018 för en vistelse i juni 2018
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi bodde fem nätter i detta hus, och fick mycket bra service och mat från Namal. Huset ligger vid kanten av en lång strand med lite folk så det kändes nästan som om vi hade den för oss själva. Det finns i närheten ett fåtal restauranger varav en ligger på stranden som var väldigt mysig.

Datum för vistelsen: juni 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Bhavitha ...

Datum för vistelsen: juni 2019
Svar från företaget
aug 7 2019
Dear Marianne;
Many Thanks for your Review. We are looking forward in Hosting you and your family again.

Thanks

Nilaveli Bay Villa
Shayan K
Omdömet skrevs 5 augusti 2019 för en vistelse i maj 2019

Datum för vistelsen: maj 2019
Svar från företaget
aug 7 2019
Dear Shayan;

Thankyou for your positive review. Please do visit again;

Thanks

Nilaveli Bay Villa
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera