Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 31 augusti 2020

Vi kom ditt och fick en campingplats som redan var uthyrd - grannen sa vi var det andra paret som frågade efter platsen. Dålig service, dem hade zero koll (unga tjejer som fick leka lite)
Köket var totalt ofräscht och lite. Spindelväv och damm överallt. För lite uteplats och bestämt inte välskött. Bryggan var läskig.
Strömavbrott som ledade till att det inte var vatten. Fick lite vatten av annan campare, dagen efter var vi borta mera än halva dagen och när vi kom hem ville jag duscha - uffffff inget varmt vatten - detta var droppen!!!
Endaste plus var att man hade fin utsikt. Tog nästan ingen bilder för det var bara negativa känslor jag hade. Väldig dyrt för ingen ting. Finns bättre camping för mindre pengar, som är wooooow

Rumstips: fin utsikt, men ofräsch och dyrt
Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Capricorn1974
Omdömet skrevs 20 augusti 2020

Ofräscht, dålig service och dyrt. Ingen i kiosken/receptionen efter kl 14. Köket smutsigt och fullt av flugor, en överfull öppen soptunna som stank. Droppande varmvattenkran med full hink under. Spisen ska vi inte tala om. Campingen låg fint och badet från bryggan ok. Stranden var full av tång.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack HusbilCOS
Omdömet skrevs 7 augusti 2019 från mobil enhet

Campingen ligger precis vid havet så det kan lukta tång. Det gjorde det även vid den kommunala badplatsen så det kan inte campingen lastas för. Golfbanorna var helt utslitna men jag tror de var gratis. Det här är en prisvärd camping om man inte har krav på några speciella aktiviteter på campingen. Bra campingplatser. Kan tänka mig att bo här igen.

1  Tack Marita L
Omdömet skrevs 2 augusti 2019

Dåligt utrustad camping för så många gäster! Ett servicehus med tre duschar och sex toaletter för damer, en ugn och tre diskbänkar så det var ofta kö långt ut på gatan. Servicehus städades endast en gång på förmiddagen så när vi kom var det papper och smutsigt på golvet på eftermiddagen. Efter klagande städades det på eftermiddagen också några dagar men sen återgicks det bara till förmiddagsstädning. Papper tog slut på toaletter och varmvatten var slut i duschar och kök på eftermiddagen. Badplatsen stog det så fint om på hemsidan men var obrukbar. Vattnet och botten var täckt med alger och sjögräs. Ingen nyrenoverad minigolfbana heller då denna tydligen hade översvämats, vilket inte stog på hemsidan.
Ingen camping jag rekommenderar!

Tack Jenny E
Omdömet skrevs 30 juli 2019

En camping som absolut inte är anpassad för så många gäster. Fick vänta 45 minuter på en ledig dusch och när jag kommer fram är varmvattnet slut!! När jag påpekar detta för mannen i receptionen svarar han surt att det borde jag väl begripa att varmvattnet inte räcker åt alla... När det var dax att använda servicehuset var det tid för köande igen, 50min för att hitta en ledig ugn och sedan 20 minuter till innan man kunde diska i kallvatten!!! Havet var rena stinkbomben, vattnet var fullt av alger och stranden täckt av illaluktande tång. Vi skulle stannat 4 nätter men lämnar nu efter en. Landöns camping behöver en rejäl anpassning och uppfräschning innan vi återvänder hit.

Tack Fredrika999