“Mysigt”
way to the beach
Swimming Pool and Villa
Swimming Pool and garden
Poolside villa
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

7 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Mysigt”
Omdömet skrevs 5 februari 2017 för en vistelse i december 2016

Ett mycket trevligt och mysigt litet hotell intill stranden. Personalen fick en att känna sig välkommen och de tog hand om en på ett behagligt sätt. Kan tänka mig att åka tillbaka och bo där.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
feb 12 2017
Dear Pebi17,
Thank you very much for staying with us. We are glad to know that you had great time at Andaman Seaside Reosrt. We appreciate your efforts to write some feedback about our services.
Kind regards
Andaman Seaside Resort
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera