Omdömet skrevs 15 december 2019

Mysigt ställe och trevlig personal. Läget utmärkt nästintill stranden med alla dessa strandbarer där man kunde doppa fötterna i den varma härliga sanden på Bang tao beach. Restaurangen som låg vägg i vägg med hotellet var värd ett trevligt besök och god mat. De enda nackdelarna var att det var väldigt lyhört på natten till ca kl 2 då volymen sänktes på närliggande bar. Frukosten hade kunnat varit bättre den var väldigt basic. Tilläggas bör att vi bodde i en pool villa.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack marxiab
Omdömet skrevs 7 april 2019 från mobil enhet

Nära till allt från detta hotell.
Jätte trevlig personal som hjälpte till med allt:)
Mysigt och familjärt
Stora fina rum
Prisvärt
Härligt gosiga katter som tog omhand om av personalen.
Många restauranger kring om i närhet.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack CeciliaS857
Omdömet skrevs 3 januari 2019 från mobil enhet

Okej hotell, liten pool, nära strand och trevlig restaurang/butiksstråk. Lätt att få tag i tuktuk. Bra service, liten frukost men hade ändå så att vi blev nöjda. Väldigt hårda sängar, AC som låter väldigt högt och en nattklubb/ pub som hade väldigt hög musik till ca. Kl. 03.00 varje natt. Vi bodde i bungalow/villa.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack madde0
Omdömet skrevs 4 april 2018 från mobil enhet

+ nära till stranden
+ stora och snygga rum
+ litet poolområde men ändå fanns det alltid plats där, och kändes aldrig trångt.
+ nära till restauranger och shopping
- personalen var väldigt oengagerade, speciellt killarna som hade hand om frukosten verkade inte riktigt veta vad de höll på med, maten tog slut och fylldes inte på, dom stod i vägen för hotellgästerna och höll på med sitt. Frukostutbudet i övrigt var också medelmåttig.
- poolområdet städades inte av personalen, det var nog främst tack vare att gästerna städade undan efter sig som det hölls snyggt.
- Våra barn råkade ha sönder en kaffekopp på rummet, den hamnade vi sedan att betala för vid utcheckningen, det har jag inte varit med om på något annat hotell tidigare!
- två i vårt ressällskap bodde i bungalow och stördes mycket av musik från en närliggande nattklubb, speciellt under helgen. Vi som bodde i hotellrum hörde inte av musiken så länge vi hade igång a/c (den hade för övrigt också ganska mycket ljud och fungerade halvdåligt)

Så vill man ha ett billigare hotell med bra läge, fina rum, nära strand och centrum så är detta ett bra val. Men vill man ha det ”lilla extra” trevlig personal, god frukost och bra service så rekommenderar jag ett annat hotell.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack evalottah604
Omdömet skrevs 17 mars 2018

Vi var ett sällskap på 12 personer som bodde här i 2 veckor februari mars 2018. Några i familjerum och några i poolside villas. Prisvärt boende med bra frukost och trevlig personal. Hit kommer vi gärna tillbaka.

Rumstips: Bor man i poolside villas så hörs musik från närliggande barer
Datum för vistelsen: februari 2018
1  Tack Björn P