Omdömet skrevs 27 mars 2018

Härligt rum med gott om plats. Rent och fräscht. Hotellet erbjuder allt inom sitt område. Väldigt mycket aktiviteter både som underhållning och i poolen. Detta hotell passar bäst om du reser med din familj och bara vill ligga vid havet eller vid poolen. Ca 10 minuters promenad till byn om du vill variera dig med maten. Restaurangen hade mycket varierad kvalitet på maten.

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
1  Tack dicste
Omdömet skrevs 23 mars 2018

Bodde en vecka här och sedan en vecka på Sunwing Kamala. Bangtao nyrenoverat, trevligt avslappnat, området lite öde, men hotellet topp! Frukostrestaurangen vid havet är fantastisk, fick fri uppgradering till poolaccessrum, kan man ju ej leva utan från och med nu. Detta slår Sunwing Kamala med hästlängder, inte alls ”mallorca” här som i Kamala

Bodde här: mars 2018
Tack JanneB172
Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Vårt 2 besök och har bokat ny resa till samma hotell 2019. Allt är jättebra, bara frukosten som jag tycker inte har optimal utbud. Utöver det stormtrivs vi. På Sunwing är det tryggt ordning och reda. När min dotter blev sjuk fick vi hjälp från både Vings personal och hotellets.

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Maja T
Omdömet skrevs 18 januari 2018 från mobil enhet

Första gången vi bott här men absolut inte sista. Vilket toppenställe! Fint boende, rent och snyggt. Trevlig personal. Utsökt mat. Stort område med flera pooler där man kan välja att ha liv och rörelse omkring sig eller lugn och ro. Ligger även precis vid beachen. Rekommenderas!

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
4  Tack Annika A
Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Fantastiskt nyrenoverat hotell direkt på stranden. Känns fortfarande som en oupptäckt del av Phuket. Familjehotellet erbjuder barnpoolomåden men även pooler för de större barnen. Hotellet är uppdelat och känns familjärt. Supergod thaimat på hotellets restaurang.

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
3  Tack MSN77