“Väldigt god och fint upplagd mat!”
Omdöme om Lux Beach Phuket

Lux Beach Phuket
Rankad som nr 19 av 38 Restauranger i Bang Tao Beach
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Restaurangen ligger på bästa läge med utsikt mot stranden och hotellet innanför. Trevlig svensk ägare som minglar i restaurangen och serviceminded personal som gör allt för att du ska bli nöjd!
Menyn består av både thailändska och internationella klassiska rätter, modernt serverade, med mycket smak! Har ätit både pizza, vårrullar och kyckling i panangcurry, allt var väldigt gott och inget lämnades kvar på tallrikarna! Prova gärna deras ”sticky rice” med mango och kokosmjölk! Riktigt god!
Priset är ganska högt, thailändska mått mätt! Ca pris för en thai varmrätt; 240 baht

3  Tack Susanna O

Omdömet skrevs 22 mars 2018

Underbar plats att.njuta av, fin strand, underbar personal o ägare. Dessutom jättegod mat. Vi tillbringar gärna fler trevliga dagar där på vår semester.

2  Tack Nordbergare
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Fint ställe med trevlig personal, god mat och goa solsängar!!!!! Enda negativa är att man spelar Hemsk!!! musik!

2  Tack Sanna L
Omdömet skrevs 3 januari 2018

Har varit hemma 1 vecka nu, och saknar verkligen Lux Beach Club. Personalen är verkligen helt fantastiska..... god mat och bra service. Och läget som denna mysiga Club ligger på kan inte bli bättre, nära stranden och hyra billiga solstolar där mat och dryck ingår i priset. Längtar redan tillbaka, är det nåt ställe vi vill till så är det här.

4  Tack Rose-Marie D
Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Firade 10-årsjubileum med Skandinaver på Phuket. Fantastiskt bra mat, härligt läge vid havet. Toppenställe

3  Tack Rolf O

Resenärer som tittade på Lux Beach Phuket tittade också på

Choeng Thale, Thalang

Bang Tao Beach, Choeng Thale

Besökt Lux Beach Phuket? Berätta vad du tyckte!