1 093 kr
Frukost ingår
Gunnel J

Urusel restaurant

3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 8 maj 2022
Bra övernattning, helt okej rum. Bra frukost.
Men jättedålig restaurant. Fick en nästan oätlig Club Sandwich, hur man nu kan misslyckas med en sådan undrar man! Men det kunde dom! Och räksalladen var inte mycket bättre! 😆
Datum för vistelsen: maj 2022
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
1 093 kr
1 617 kr
15.0 km från Motell Vatterleden
Visa fler hotell i Vättersmålen
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Pastan är så över kokad så den blir slimig. Och köttfärssåsen dåligt rörd i. Maten tar de överpris för då den är rent dålig. Här äter vi aldrig igen. Enda trevliga är vyn över Vättern. Hela ställer skulle behöva en omgång uppfräschning

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack theresel2021
Omdömet skrevs 3 juli 2021

Helt ok med tanke på priset

Egen parkering utanför rummet / stugan
Gratis parkering

Minus
ingen fläkt eller AC på rummet.
Litet utbud av frukosten
Rummen ligger i en annan byggnad än där man checkar in

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Resort762671
Omdömet skrevs 21 juni 2021

-Om man räknar bort potatisarna som serverades till dagens fiskrätt så blir det tre poäng men det är snudd på bara två poäng på grund av potatisarna som var ganska smaklösa och vattniga. Tur att de hade skalen kvar som höll ihop dom. Men fisken och såsen lyfte upp det hela.
-Och en paus från resan är alltid behövligt även om man nöjer sig med ett snabbstopp och en fika eller låter bilen få sitt i form av bränsle.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack 701birgere
Omdömet skrevs 17 februari 2021 från mobil enhet

Vi behövde övernatta en natt då vi ville kunna ta oss över till Visingsö tidigt nästa dag och fastnade då för Vätterledens Motell. Vi minns stället från vår barndom och tyckte att det var lite roligt att checka in på ett av de gamla klassiska motellrummen.
890:- för ett dubbelrum inklusive frukost. 100:- extra för hunden.
Rummet var varmt och skönt, ute var det mycket kallt.
Det var rent och trivsamt. På kvällen när vi kom såg vi bara utsikten över Preem och det var ju inte så vackert, men på morgonen fick vi njuta över Vätternvyerna. Frukosten var ingen höjdare, men det är kanske svårt under pandemin. Något som hade lyft det lite över det allra mest nödvändiga standardsortimentet hade varit uppskattat, men utsikten var fin. Flera roliga små inredningsdetaljer som var original höjde humöret.
Trevlig service och om jag skulle önska något lite mer så är det nog att toapappret inte var av den allra billigaste sorten!

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack HAPPYkajsa
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Extra plus för motell-delen med parkering utanför rummet och egen liten uteplats. Perfekt för oss med hund. Rent och helt ok standard på rummet och badrum.
Frukosten var en tråkigare historia. Väldigt utplockat i frukostbuffén.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 512harryg